Falsterbo horse show - vilken dag?

literealistisk

Trådstartare
Hej! Tänkte att jag skulle till Falsterbo igen i år, men funderar på vilket datum som faktiskt är bäst. Jag är intresserad av hoppning och struntar helt i mässan så funderar på vilken dag man får se "bäst" hoppning. Jag vet att programmet finns ute, men det säger mig inte supermycket om huruvida några stora namn ska starta den dagen. Så, vilket dag är i er erfarenhet bäst hoppning att kolla på?
 
Hej! Tänkte att jag skulle till Falsterbo igen i år, men funderar på vilket datum som faktiskt är bäst. Jag är intresserad av hoppning och struntar helt i mässan så funderar på vilken dag man får se "bäst" hoppning. Jag vet att programmet finns ute, men det säger mig inte supermycket om huruvida några stora namn ska starta den dagen. Så, vilket dag är i er erfarenhet bäst hoppning att kolla på?

Nationshoppningen brukar vara rolig och spännande och ha med de flesta av de stora namnen, dock är det ju bara 4 från varje land så vill man se många svenskar t.ex. finns det bättre klasser, och det är inte säkert att det blir omhoppning på tid om man vill se det.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 985
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 522
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 234
Senast: Jamienoble
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 402
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp