Falsterbo shopping 2009!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Maadiiee

Trådstartare
Falsterbo Horse Show har dragit igång, äntigen :D Hade varit kul och se vad folk shoppat. Så in med BILDER på alla snygga saker ni köpt under falsterboveckan 2009 :D
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Mässan öppnar först i morgon!
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Fast jag har handlat ett schabrak i dag på mässan. :D

Vissa utställare hade lite extra öppet i dag.
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

aha, men vad hänger du där redan nu för? ska själv jobba i en monter hela veckan, men aldrig att jag är där innan i morgon.
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

blev ett schabrak idag
28535528.jpg

och ett domani ulltäcke till hunden, men inget jag tagit bild på. Samt Mias lindor till en kompis.

har hela veckan på mig så har spanat ut mkt.
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Ni som redan har varit där, hur är utbudet på shoppingen i år? Mkt bra mässpriser? Ska dit på torsdag men det börjar ju klia i shopping nerven redan nu...
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Jag såg första omgången av Tour of Amatours eftersom jag kände till några som skulle vara med. :D

Kul att vara bland de första där i år.
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Så var första dagens shopping avslutad, måste säga att shoppingen är bättre än på många år vad gäller priser, massor av rea. Han för en gångs skull inte kolla igenom hälften utan har ännu flera oupptäckta stånd kvar att kolla i samt att det fick bli lite skygglappar på för att hinna kolla efter de saker jag verkligen behövde. Så helt klart kan man göra massor av fynd i år skulle egentligen bara ner söndag också men får nog nästan bli en runda till imorgon då jag inte han med hälften av vad jag skulle köpa igår och på söndag är ju risken stor att det är ordentligt utgallrat.

Inköpen hittills:

Svart fölgrimma i läder med vita sömmar o mässingsspännen samt ett löst svängt dylikt ponnypannband med mässingsklinker till fölvisningen. Tyvärr är det väldigt stort frågetecken om grimman kommer att passa om en månad när det är dags för den var gränsfall redan nu. Kanonsnyggt var det på i alla fall.
Grimma 125:- Pannband 149:-

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg


Två mörkbruna svängda pannband med mässingsklinker till de vuxna. 125:-/st
DSC_0004.jpg


Har i ett års tid försökt att få tag på ett par vita Veredus Prolight i strl L men som de flesta vet har de egentligen utgått ur sortimentet (behövde dem då de är så vida till en tjockben som måste ha fårskinn i = hopplöst med de nya smalare skydden). Har letat som en tok på begagnat marknaden utan framgång.
Hittade ett par billiga kopior som verkade hyffsade i Haglunds tält och tog ett par för att prova att ha så länge medans jakten pågick.
139:- var ju klart överkomligt.
DSC_0007.jpg


Går ett par rader till får syn på en rea korg där det sticker upp ett par svarta prolight och vad skådar mitt öga i korgen ligger ett ensamt par vita vänder på dem och det är ett par L, snacka om flyt för dessutom var de nersatta till halva priset så för hela 347,50 fick jag äntligen tag på dem.
DSC_0005.jpg

Blev även ett par nya fårskinnsinlägg nersatta till 60:-
DSC_0006.jpg


En groominggrimma i läder för 50:- (ordinarie 279:-) blev det också.
DSC_0009.jpg


forts i nästa inlägg gnäller om för många bilder....
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

En ny martingal ord 300:- rea halva priset så 150:-
DSC_0010.jpg


Hittade tunna sommartäcke som verkade jättebra i både tyg och modell för 199:- så köpte 3 st
DSC_0012.jpg

Sprang sedan även på ett Jacson dylikt som kändes jätteluftigt och skönt halva priset 150:- så även det fick följa med hem.
DSC_0013.jpg


Två nya ridbyxor fick det också bli ett par slam och ett par vita
DSC_0011.jpg


För övrigt lite småplock som den nya typen av hästgummiband som skall bli spännande att prova mm
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

vad fina saker du har fyndat! :) vad var det för märke på det burberry rutiga täcket?
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Lånar knapp.

Undrar om nån sett till hippoveata?(osäker på stavning) dem som säljer nyponprodukter osv..
Ngt bra pris?
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Förmodar att den här tråden är som de andra, dvs.

INGA PRISFRÅGNINGAR - det görs via pm! Be inte heller någon i tråden att pm:a er utan pm:a själva!
Priset får ni skriva ut, men inte vilken monter ni köpte det i, då det räknas som reklam = tråden riskeras att tas bort.

Ni får väl helt enkelt hålla ut och kolla upp utbudet själva när ni åker dit istället för att fråga här, priserna brukar dessutom variera från dag till dag.
 
Sv: Falsterbo shopping 2009!

Det ända jag fått med mig hem är ett hundtäcke :p

Jobbar i en butik som ställer ut där så är ganska trött på hästsaker faktiskt. Jag som brukar storhandla varje år. Men det känns inte jättekul längre när man har typ ett 20-tal oanvända sahabrack minst lika många täcken med mera ..

Men som vissa vet så brukar jag vara en som handlar som tusan och än är det inte slut så vi får väl se ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 454
Senast: ginnies
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 361
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp