Wilfa

Trådstartare
Någon som börjat skriva på inköpslista till Falsterbo? Själv ska jag se om jag hittar några snygga Mias schabrak till vettiga priser.
 
Har inte kommit på så mycket jag behöver men ska kolla efter:
snyggt ländtäcke i ull
flugtäcke
svala stallskor
 
Mitt mål för i år är att shoppa så lite som möjligt. Får se hur det går :D. Saker jag skulle behöva är en ny ridhjälm, övergångstäcken och ett träns till unghästen som hittills bara fått låna stora hästens utrustning. Ett schabrak eller två lär kanske också följa med hem :o
 
Jag behöver ny hjälm, ett par vita ridbyxor, ett par vanliga ridbyxor, ridstövlar och nya sporrar. Får se hur mycket jag har råd med :grin:
 
Det är bättre priser på Mias när hon har fabriksrensning ett par ggr per år - om du specifikt vill ha Mias :)
Har hon varje år? Jag har för mig att det var 2 år mellan förra årets och gången innan. Hon brukar annonsera på Fejjan men, jag har inte sett något i år ännu.
 
Har hon varje år? Jag har för mig att det var 2 år mellan förra årets och gången innan. Hon brukar annonsera på Fejjan men, jag har inte sett något i år ännu.

Ja hon har minst en gång /år. Men som sagt- hon brukar inte marknadsföra sig så mycket utan går ut lokalt .

Jag har varit på dessa senaste 4 åren årligen och oftast har hon ytterligare en gång/år som jag inte åkt på .
 
Senast ändrad:
Ja hon har minst en gång /år. Men som sagt- hon brukar inte marknadsföra sig så mycket utan går ut lokalt .

Jag har varit på dessa senaste 4 åren årligen och oftast har hon ytterligare en gång/år som jag inte åkt på .
Okej! Då har jag missat det grundlig... Min mor brukar ha stenkoll men, det har kanske inte varit i NT?
 
Nä alltså som sagt brukar hon inte annonsera det alls så särskilt annat än till närmaste vänner/stallen i omnejd med en lapp på tavlan typ . Så nej - det annonseras inte i NT .
Super tack för infon! Bor som sagt inte kvar i Norrköping så jag har ingen koll längre än när hon annonserar på Fejjan. Men om du har lust så kan du kanske hojta till nästa gång hon har på PM?
 
Jag ska spana efter ridbyxor. Vill ha ett par som sticker ut med fina detaljer typ brodyr/bling/kontrast.

Sen vill ja ha en fin funktionstopp.

Ny vardagsgrimma.

Även ngt snyggt schabrak. Och möjligen en ny hjälm.
 
Vill ha veredusskydd fram å unghäst bak... lilla å stora får dela, sen en lädergrimma till unghästen... helst ett träns också men tror han får vänta till 3-års å ha mammas gamla så länge.
Om det finns så selunderlägg men det hittar jag nog bättre på travet..

Alltså visst måste man köpa ett broderat schabrak till 2-åringen? Borde det inte gå lättare att rida in då 😬
 
Jag behöver tydligen en ny plastrong... men inget mer. Eller möjligen en stövelväska och skoblock. Eller.., osv :)
 
Vet någon om det kommer gå att handla boxskyltar där? Förra året fanns det inget tänkte om någon sett det nu.

Vill ju köpa en till fölisen hemma och nya hästen :)
 

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 150
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej! Tänkte att jag skulle till Falsterbo igen i år, men funderar på vilket datum som faktiskt är bäst. Jag är intresserad av hoppning...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Gabby_Ossi
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 045
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp