Fan vad förbannad jag blir!

Sv: Fan vad förbannad jag blir!

känner igen mig lite när jag läste detta.

vi hade kollat på en urgullig kattunge, helsvart, långhårig...
Vi hade varit och tittat på honom och tingat honom (dock inte betalt handpenning). Det var bara 1 vecka kvar innan han äntligen skulle få komma hem till oss, gud vad jag längtade.
Men veckan innan, så ringde kvinnan som hade kattungarna och sa att hon ville behålla den svarta långhåriga, eftersom hon fäst sig så vid den.. Hmm... det kunde hon inte sagt tidigare?
det blev en riktigt besvikelse för oss. :(
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

btw, toksöt katt, du fick tillslut... helt klart besväret tycker jag :D
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

Åh ja-verkligen tveklöst:love:

Han är så himla go alltså,är himla glad att hon till slut hörde av sig (på ett eller annat sätt) och förklarade läget och ursäktade sig-nu är det iaf klart en gång för alla liksom.
Har även räknat ut när dom är lev. klara,och han kommer till oss i början av v.22:) :bump:

Gissa om jag är glad eller:D
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

Absolut är han värd besväret! :love:
Bra av dig att stå på dig! :bump:

Ja,han är faktiskt värd det.:love:

hehe,hrmm..*harkel harkel* Jag är envis som en åsna och mig kör man inte över hur som helst:angel:

Kan inte heller förneka över att jag skämms över min "lilla" terror,jag gjorde ju det jag "behövde" göra. Hade jag inte gjort det tror jag inte att hon skulle höra av sig faktiskt...
Men det var även tur för henne att hon hörde av sig just idag,för vi skulle nämligen åka dit senare på f.m. på ett oanmält besök och sätta ner foten en gång för alla:devil:

Nåväl,allt verkar iaf sluta lyckligt. Nu kan jag knappt berga mig tills vi får hem honom,känner mig som ett litet barn på julafton:D :bump:
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

känner igen mig lite när jag läste detta.

vi hade kollat på en urgullig kattunge, helsvart, långhårig...
Vi hade varit och tittat på honom och tingat honom (dock inte betalt handpenning). Det var bara 1 vecka kvar innan han äntligen skulle få komma hem till oss, gud vad jag längtade.
Men veckan innan, så ringde kvinnan som hade kattungarna och sa att hon ville behålla den svarta långhåriga, eftersom hon fäst sig så vid den.. Hmm... det kunde hon inte sagt tidigare?
det blev en riktigt besvikelse för oss. :(

Nej,gud vad dålig stil!:mad:

Det borde hon ha tänkt på innan. Man blir ju alltid fäst vid alla sina små "bäbisa djur" som uppfödare-men inte betyder det att man ska behålla dem-spc när man redan har köpare!

Nej det var ruskigt dålig stil faktiskt,men hon hörde iaf av sig..till skillnad från "min uppfödare" som säkert inte ens skulle ha gjort!:cool:

Men har ni hittat ngn ny kisse då?
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

hehe,hrmm..*harkel harkel* Jag är envis som en åsna och mig kör man inte över hur som helst:angel:

Känner igen mig där. :devil:

Men det var även tur för henne att hon hörde av sig just idag,för vi skulle nämligen åka dit senare på f.m. på ett oanmält besök och sätta ner foten en gång för alla:devil:

Hon kanske har läst här på Buke. :angel:

Nåväl,allt verkar iaf sluta lyckligt. Nu kan jag knappt berga mig tills vi får hem honom,känner mig som ett litet barn på julafton:D :bump:

Förstår jag!
Lycka till med honom. :)
 
Sv: Fan vad förbannad jag blir!

Men har ni hittat ngn ny kisse då?

ja, nu har vi köpt en 1 årig hankatt från ett katthem.. han är jättesnäll, helgrå och korthårig. Han har mycket russian blue i sig, sa dom på katthemmet och det syns på hans långa ben, pälsen och de gröna ögonen.
dock har han några vita hårstrån på bröstet som visar att han inte är renrasig, men det gör absolut inget, för han är bäst ändå :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Tant siames är 12 år i vinter och har aldrig haft urinproblem. Tills nu. I skrivande stund är hon helt nyopererad för urinsten. Stenar...
Svar
1
· Visningar
587
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
2 812
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 441
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp