Fanta Orange eller Zingo Apelsin?

Vilken är godast? Fanta Orange eller Zingo Apelsin?

  • Fanta Orange

    Röster: 17 40,5%
  • Zingo Apelsin

    Röster: 25 59,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    42

Rosett

Trådstartare
Vilken tycker ni är godast?
Jag gillade Fanta förut men har upptäckt Zingo i sommar. Gillar den bättre.
Dricker sockerfritt men har inte delat upp det i frågan så spelar ingen roll vilken.
 
Detta får mig att tänka på ponnyerna Fanta och Jaffa som jag mötte en gång för länge sedan 🍊
 
Klarar inte mer än en deciliter av någon läsk någon gång per kvartal, men smakmässigt tycker jag Zingo är mer rätt (för mig).

(Alla sockerfria med olika slags sötningsmedel är helt odrickbara, blir en extremt jobbig bismak som dessutom stör smaksinnet i flera minuter efter att man avslutat sin centiliter. Jobbigt är ju också att då inse att man gjort ett redan känt misstag och smakat igen.....)
 
Ingen av dem! Om jag ska dricka apelsinläsk, vilket händer typ en gång om året, vill jag ha Loranga! :)

Dricker normalt sett inte läsk alls - undantaget julmust vid jul och nån enstaka Gin & Tonic, där tonicen väl får räknas som läsk :D
 
Ingen av dem! Om jag ska dricka apelsinläsk, vilket händer typ en gång om året, vill jag ha Loranga! :)

Dricker normalt sett inte läsk alls - undantaget julmust vid jul och nån enstaka Gin & Tonic, där tonicen väl får räknas som läsk :D
Visste inte att Loranga finns fortfarande :up:
 

Liknande trådar

Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 536
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 346
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 300
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp