Får inte alltid upp sista olästa inlägget i tråd

Monkie

Trådstartare
När jag klickar på trådrubrik hamnar jag i ibland direkt på mitt sista olästa inlägg, ibland hamnar jag högst upp på sista sidan och får scrolla.

Undrar vad det kan bero på?
 
Ibland kommer man inte rätt och då kan man klicka på länken "Gå till första olästa" för att komma rätt.
Detta händer normalt när man inte har besökt tråden på länge, ca en månad om jag kommer ihåg rätt.
 
Ibland kommer man inte rätt och då kan man klicka på länken "Gå till första olästa" för att komma rätt.
Detta händer normalt när man inte har besökt tråden på länge, ca en månad om jag kommer ihåg rätt.
Aha vad bra, tack. Den knappen har jag inte märkt! Tiden stämmer inte för mig dock, ofta händer det i trådar jag läser några gånger om dagen.
 
Det borde inte inträffa, om man inte varit inne i tråden.
Kanske ni fått ett gillande av ett inlägg i tråden och tittat på det inlägget eller liknande. Om ni sedan går ur tråden och sedan tillbaka är den nog markerad som läst.
Men det kan säkert vara någon form av bugg också.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
439
Senast: Gunnar
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: Murray
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp