Får inte i hästen medicinen.. Tips!?

Sv: Får inte i hästen medicinen.. Tips!?

Fabrol syns inte på FASS då det är ett licensbelagt läkemedel. Men det är kanonbra!

Mvh Domino_s

Självklart syns Fabrol på FASS om man söker på humanläkemedel. Vilket du skulle ha insett om du läst innantill.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=AP_00010425&DocTypeID=30&UserTypeID=0

Att det är kanonbra vet jag eftersom jag använt det själv sedan det kom ut på marknaden, dock nft Acetylcystein, från början var det Fabrol, som var svindyrt.
 

Liknande trådar

Hästvård Annie vägrar att äta maten om det är medicin i så nu blir det till att ge henne tre sprutor morgon och kväll i munnen. Hon är inte...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 884
Senast: Kristall10
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 234
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 628
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp