Får inte ner vajer från ikea, hjälp!

Millicent

Trådstartare
I badrummet har vi ett sånt här system från ikea (se bild) som jag råkade slita loss vajern från när jag halkade i badkaret. På ena sidan kan vi liksom skruva loss delen som vajern går in i men på andra sidan är det helt omöjligt. Vidare lyckas jag inte ta bort delen som blir kvar i väggen heller, är det någon som har satt upp ett sånt här system som vet hur man gör?

1586510052851.png
 
Den delen som sitter kvar i väggen har en bricka "överst", den bör du kunna sprätta lös, så finns skruvarna för den under brickan.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 626
Senast: lindaf
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: Wille
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 522
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp