Får inte tag på killen

Emi99

Trådstartare
Halloj!
Min kille har slutat prata med mig. Sist jag pratade med honom var för 1 vecka sedan och det sista som sas var från honom. Inget dumt alls skrevs.
Sen från ingenstans dissar han mig. Han skickade ''hej'' till min kompis som även han är kompis med. Hon blev arg på honom och sa att han inte kunde dissa mig osv.
Jag har sagt att han ska skriva vad det är som händer och om det är jag som har gjort något. Man blir mer sårad när man inte får veta anledningen.
Men varken jag eller min kompis har fått svar tillbaka.
Han svarar inte på facebook heller.
Jag kan inte släppa honom för allt påminner mig om våra minnen. Vi är gjorda för varandra. Han har alltid betytt mest för mig ända sedan jag träffade honom.
Ingen ''bad ass'' kille. Han skulle aldrig vara otrogen!
Världens snällaste kille tills han började dissa mig!
Mitt självförtroende är jättedåligt, speciellt när inte han är med mig.
Vad ska jag göra?
Börjar bryta ihop. Har till och med suttit hemma två dagar som sjukskriven och gråtit. Älskar honom så otroligt mycket.:cry:
 
Sv: Får inte tag på killen

Min första fråga är.. Hur länge har du o denna kille varit tillsammans? O har det varit ömsesidigt att ni båda sett er som ett par?
 
Sv: Får inte tag på killen

Oj, svår fråga. Tror runt 4 månader, men vi visade intresse för varandra redan ett år innan. Ja, han berättade att han ville gifta sig med mig och skaffa hus och familj. Han sa att han älskade mig. Allt detta kände jag för honom också och det visste han.
 
Sv: Får inte tag på killen

Hmm knepigt...
Men lite som Lightzone säger har du märkt av nått i hans sett på sista tiden?
Om allt varit normalt så testa gå o knacka på dörren :).

Killar kan vara lite svåra att förstå sig på ibland har jag märkt. Kanske kände han att det hela blev för seriöst och fick kalla fötter. Fast då borde ju inte han ha varit den som velat mest så att säga.

Låt bollen ligga hos honom o vänta nåra dagar för att se om han hör av sig med nån förklaring, kanske har det bara dykt upp nått.
 
Sv: Får inte tag på killen

Hmm knepigt...
Men lite som Lightzone säger har du märkt av nått i hans sett på sista tiden?
Om allt varit normalt så testa gå o knacka på dörren :).

Killar kan vara lite svåra att förstå sig på ibland har jag märkt. Kanske kände han att det hela blev för seriöst och fick kalla fötter. Fast då borde ju inte han ha varit den som velat mest så att säga.

Låt bollen ligga hos honom o vänta nåra dagar för att se om han hör av sig med nån förklaring, kanske har det bara dykt upp nått.

Nej, gå inte och knacka på, herregud, han vill inte, låt honom vara och gå vidare.
Han vill inte, drar man sig undan sådär så vill man inte mera, jag är likadan, hatar att såra folk, får liksom inte ur mig vad jag vill och inte vill, och drar mig hellre undan.

Det bästa du kan göra är att glömma detta nu och gå vidare, hör han av sig och ångrar sig så visst, men för din egen skull riv inte upp det mera, gå bara vidare utan honom.
 
Sv: Får inte tag på killen

Halloj!
Min kille har slutat prata med mig. Sist jag pratade med honom var för 1 vecka sedan och det sista som sas var från honom. Inget dumt alls skrevs.
Sen från ingenstans dissar han mig. Han skickade ''hej'' till min kompis som även han är kompis med. Hon blev arg på honom och sa att han inte kunde dissa mig osv.
Jag har sagt att han ska skriva vad det är som händer och om det är jag som har gjort något. Man blir mer sårad när man inte får veta anledningen.
Men varken jag eller min kompis har fått svar tillbaka.
Han svarar inte på facebook heller.
Jag kan inte släppa honom för allt påminner mig om våra minnen. Vi är gjorda för varandra. Han har alltid betytt mest för mig ända sedan jag träffade honom.
Ingen ''bad ass'' kille. Han skulle aldrig vara otrogen!
Världens snällaste kille tills han började dissa mig!
Mitt självförtroende är jättedåligt, speciellt när inte han är med mig.
Vad ska jag göra?
Börjar bryta ihop. Har till och med suttit hemma två dagar som sjukskriven och gråtit. Älskar honom så otroligt mycket.:cry:

Älska dig själv mer!=)
Gå vidare i din vardag, det känns alltid perfekt första tiden, du vet inte hur han och ni skulle funka med tiden iaf, är alltid bra i början, då är drömbilden sann...

Ryck upp dig och fortsätt med din vardag, om det är meningen att det ska vara ni så ses ni igen framöver, det är så=)
 
Sv: Får inte tag på killen

Nej, gå inte och knacka på, herregud, han vill inte, låt honom vara och gå vidare.
Han vill inte, drar man sig undan sådär så vill man inte mera, jag är likadan, hatar att såra folk, får liksom inte ur mig vad jag vill och inte vill, och drar mig hellre undan.

Det bästa du kan göra är att glömma detta nu och gå vidare, hör han av sig och ångrar sig så visst, men för din egen skull riv inte upp det mera, gå bara vidare utan honom.

Så istället för att göra slut så "drar du dig undan"?
Det tycker jag är helt sinnes alltså. Vem gör så?
Det är ju sjukt respektlöst och sårar troligen ännu mer än sköta det snyggt och göra slut.

Och de som gör det förtjänar sannerligen inte att komma undan så lätt, så ett hembesök är väl sannerligen på sin plats så att de får skäms.
Däremot har du helt rätt i det du säger om att gå vidare, människor som bara försvinner är ju inget att hålla i när det blåser.
 
Sv: Får inte tag på killen

Hur gamla är ni?

Ts alias ger ju en liten ledtråd i den frågan. Detta är, tycker jag, problemet med sammanslagningen av U och ÄU. Lämpliga råd till en fjortonåring och en tjugofemåring i relationskris skiljer sig en smula åt, om man säger så.
 
Sv: Får inte tag på killen

Fast det behöver ju inte alltid betyda att man är född -99, en del har ju sina hästars/barns födelseår och sånt. :)
 
Sv: Får inte tag på killen

Nej, gå inte och knacka på, herregud, han vill inte, låt honom vara och gå vidare.
Han vill inte, drar man sig undan sådär så vill man inte mera, jag är likadan, hatar att såra folk, får liksom inte ur mig vad jag vill och inte vill, och drar mig hellre undan.

Det bästa du kan göra är att glömma detta nu och gå vidare, hör han av sig och ångrar sig så visst, men för din egen skull riv inte upp det mera, gå bara vidare utan honom.

Ursäkta?
Och tänk om du har fel?

Dessutom låter det mer som för HANS skull. OM du har rätt i varför han dragit sig undan, ska han bara få det då utan att ts får ett enda svar?
Ibland behöver man ställa folk mot väggen.
 
Sv: Får inte tag på killen

Far ganska starka OAG vibbar har.
Ni verkar vara valdigt unga, ni har dessutom inte varit tillsammans sarskillt lange (eller alls med mina matt matt). Pa det stora hela skulle jag saga att ni knappt kanner varandra, trots att ni kanske vuxit upp tillsammans. Nar man ar sadar ung andrar sig allting skitfort och man vet inte vad man vill fran dag till dag. Ni ar inte "Som gjorda for varandra", det ar ingen.

Med det sagt ar det forstas sjukt taskigt att bara slappa kontakten. Sa det kan du ju saga. "Hej jag forstar att du inte vill vara med mig langre, och det ar ok. Men det minsta du kunde gora ar att saga det till mig. Onskar dig allt gott. Tjohej"


Ga absolut inte och halsa pa, da gar du fran OAG till stalker.
 
Sv: Får inte tag på killen

Umm... HAR de faktiskt varit ihop i fyra månader och inte är, tja, 15år, så blir man ju så fan heller stalker av att hälsa på människan man är/var ihop med och fråga vad det är som pågår. Herregud.
 
Sv: Får inte tag på killen

Lightzone skrev:
Dessutom låter det mer som för HANS skull. OM du har rätt i varför han dragit sig undan, ska han bara få det då utan att ts får ett enda svar?
Ibland behöver man ställa folk mot väggen.
Jag håller med.

Och oavsett hur gammal TS är och hur situationen och hennes syn på honom och relationen är: Hennes POJKVÄN vägrar prata med henne sedan en hel vecka tillbaka. Det är väl alldeles självklart att hon reagerar, och att det inte gör henne till en stalker.
 
Sv: Får inte tag på killen

Jag håller med.

Och oavsett hur gammal TS är och hur situationen och hennes syn på honom och relationen är: Hennes POJKVÄN vägrar prata med henne sedan en hel vecka tillbaka. Det är väl alldeles självklart att hon reagerar, och att det inte gör henne till en stalker.

Det jag menar är, att hon förstår nog innerst inne nu att hon är dumpad, så att träffa honom igen och även höra honom säga det gör ju inte saken bättre=)

Fast alla är ju olika, själv tycker jag det är lättast att gå vidare så fort som möjligt, och inte träffas och riva upp saker.

För oavsett om hon får en förklaring eller ej ,så vill han inte ha henne iaf.
 
Sv: Får inte tag på killen

Ursäkta?
Och tänk om du har fel?

Dessutom låter det mer som för HANS skull. OM du har rätt i varför han dragit sig undan, ska han bara få det då utan att ts får ett enda svar?
Ibland behöver man ställa folk mot väggen.

Ja man kan ju reagera olika, jag skulle iaf inte må bra av att ställa den här killen mot väggen och få höra det jag redan förstått:)

Dragit sig undan ganska tydligt, inte svarat henne, men skriver hej till hennes kompis:)
 
Sv: Får inte tag på killen

Så istället för att göra slut så "drar du dig undan"?
Det tycker jag är helt sinnes alltså. Vem gör så?
Det är ju sjukt respektlöst och sårar troligen ännu mer än sköta det snyggt och göra slut.

Och de som gör det förtjänar sannerligen inte att komma undan så lätt, så ett hembesök är väl sannerligen på sin plats så att de får skäms.
Däremot har du helt rätt i det du säger om att gå vidare, människor som bara försvinner är ju inget att hålla i när det blåser.

Vad ska man få skämmas över då?
Går ju inte råför att känslor försvinner, tro mig man mår redan dåligt över det själv också.

Jag har jättelätt för att bli intresserad och träffa någon ett tag, sen vill jag inte mer.

Är frukansvärt svårt varje gång, jag har stora problem med att säga som det är, för jag mår så frukansvärt illa av att göra folk ledsna.

Får det bara inte ur mig.

Bara ett tips till ts , att många kan vara intresserade och ha känslor, men sen faktiskt tröttna och vilja ha sitt eget.
 
Sv: Får inte tag på killen

ja eller så ligger han på sjukhus, eller är omogen fjant.

Ärligt talat kan jag tycka att om man inte ens klarar att säga till sin partner att man inte vill vara tillsammans längre är man nog inte mogen nog att ha ett förhållande alls.

För min del hade killen väl fått kalla mig stalker då. Jag hade hade sett till att få reda på vad fan han pysslade med SEN hade jag inte hört av mig mer.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 056
Senast: jemeni
·
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 381
Senast: Josseliten
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 630
Senast: Ramona
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 215
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp