Får man ha vad man vill på sitt kontor?

cambodia

Trådstartare
(Självklart inget kränkande, olagligt osv osv)

Ja, vad säger ni? Skulle du tåla att en kollega hade något du tyckte var anskrämligt fult på sitt skrivbord i det rum ni delade? Eller får var och en ta med vad den vill? Vad skulle störa dig? Var går din gräns? Vid en 20-30 cm stor kinesisk katt som vinkar? Frågar för en vän :angel:

27161
 
(Självklart inget kränkande, olagligt osv osv)

Ja, vad säger ni? Skulle du tåla att en kollega hade något du tyckte var anskrämligt fult på sitt skrivbord i det rum ni delade? Eller får var och en ta med vad den vill? Vad skulle störa dig? Var går din gräns? Vid en 20-30 cm stor kinesisk katt som vinkar? Frågar för en vän :angel:

Visa bifogad fil 27161
Utseendet stör mig inte det minsta, men är det inte en sådan som låter??? DET skulle möjligtvis kunna störa mig......
 
(Självklart inget kränkande, olagligt osv osv)

Ja, vad säger ni? Skulle du tåla att en kollega hade något du tyckte var anskrämligt fult på sitt skrivbord i det rum ni delade? Eller får var och en ta med vad den vill? Vad skulle störa dig? Var går din gräns? Vid en 20-30 cm stor kinesisk katt som vinkar? Frågar för en vän :angel:

Visa bifogad fil 27161
Kör på säger jag :D

Alltså min toleransnivå för vad andra har/har haft på sitt skrivbord är/var extremt hög - så länge det inte är just olagligt eller kränkande och det inte hamnat på mitt skrivbord :D

(Dock är toleransnivån för ”lustiga texter/bilder” som sätts upp på gemensamma toaletter betydligt längre - där blir jag passivt aggressiv och vill spola ner allt så fort något nytt ”lustigt” kommer upp :o :angel: )
 
(Självklart inget kränkande, olagligt osv osv)

Ja, vad säger ni? Skulle du tåla att en kollega hade något du tyckte var anskrämligt fult på sitt skrivbord i det rum ni delade? Eller får var och en ta med vad den vill? Vad skulle störa dig? Var går din gräns? Vid en 20-30 cm stor kinesisk katt som vinkar? Frågar för en vän :angel:

Visa bifogad fil 27161
Jag har en sån hemma, men i lite annat utförande, den knäpper lite varje gång den vinkar och jag skulle inte stå ut med den på kontoret (den har väl vald plats hemma..). Annars - kör på!
 
Vår controller har ett fruktansvärt konstverk på sin kontorsvägg. En rå fisk på ett fat. Fisken ser verkligen äcklig ut.
Konstenheten som smyckat kommunkontoren.
Så det är ju inte hon som valt. Jag frågade hur hon står ut med den döda stirrande blicken och hennes lakoniska svar var: -Man vänjer sig.
 
Men gud, chilla. Det spelar väl ingen roll med något som den där kaninen? Sådant måste väl var och en få bestämma själv.

(Ljudligt, kränkande, olagligt osv går självklart bort.)
Jag är chill ;)
Frågan är ställd med lite humor men kul att läsa vad andra tycker! Skulle inte heller stå ut med något som luktar eller låter.

Och den här låter liite lite i armen om det är knäpptyst men ska inte vara ett problem hos oss.

Det är en katt :cautious::D
 
@cambodia: Jag är chef... så jag har vad jag vill på mitt skrivbord :D

Men seriöst, så länge något inte stör skiter jag i vad andra har på skrivbordet. Själv sportar jag just nu en livs levande katt på skrivbordet (ja, kisse följer med mig på jobbet).

Apropå konstiga uttryck som man inte förstår. Ska det stå sporta eller skulle det vara något annat? Ser obegripligt ut.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 559
Senast: Bapelsin
·
Övr. Katt Vill prova och se om två av mina katter kan tåla varandra så båda två kan bo inomhus tillsammans. Dom är helt olika i personligheten...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa billig bil?
  • Den första tråden
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp