får tillbaka min hund

Seabaz

Trådstartare
I helgen fick jag veta att dom som jag gav min förra hund till för drygt tre år sedan kanske inte kan ha kvar henne.

Jag berättade för mamma och hon sa direkt "då tar vi tillbaka henne".
Min mamma liksom. Hon som inte vill ha någon hund!
Pappa letar ju inte hund men har pratat mycket om hundar på senaste... Springer han på en hund som inte är en byracka men som ingen kan ta hand om så vet jag att han tar den.

Så nu verkar det som om jag kanske får tillbaka min ängel som jag har ångrat såå många gånger att jag gav bort.
Jag är så glad!

ds.jpg
 
Varför lämnade ni iväg hunden?
Varför kan de inte ha kvar den?
Vad är det för ras?
Nyfiken!
 
OM de nu inte kan ha kvar den så kan vi ta den och jag tror att de hellst skulle vilja att vi tog den också.

Varför lämnade ni iväg hunden?
Mamma pluggade och pendlade till annan stad och var borta tre dagar i veckan.
Själv hade jag nån slags depression just då (mina förräldrar hade precis skilt sig och min första egna häst var sjuk och skulle avlivas. Lillvovvsingen kom i kläm och det var ofta bråk om vem som skulle gå ut med henne. Så hon fick det mycket bättre då hos dom som vi lämnade henne till än vad hon hade hos oss då.

Varför kan de inte ha kvar den?
Pga. av ändrade jobb-tider i så fall om det blir så. inte säkert.

Vad är det för ras?
det är en goenendeal (stavas?).. Belgisk vallhund
 
Då är väl det meningen då....vilken fin hund och vilken fin bild, vilken blick....s söt!
 
Ahh... Ja ska den iväg igen är det kanske bäst om den kommer till er!
Lycka till!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 564
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 606
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 148
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp