Fårgrimmor

D

Donkey

Till min gård har det nu flyttat ett gulligt litet får vid namn Lakritz och som gärna går på promenad i grimma. Men nu skulle jag vilja veta var jag får tag på grimmor till så små huvuden. Nu har hon en fölgrimma som jag sytt in rejält. Den passar ju bra men det skulle vara roligare med en måttanpassad grimma i nån fin färg.
 
Sv: Fårgrimmor

Halsband är väl att föredra till får. Då finns det ju massor av tjusigt att välja på. Strass, nitar, kamoflage exempelvis.
 
Sv: Fårgrimmor

Vi har den kyckling gula grimman, men tycker de är jättedålig passform på den. Till våra får är den för stor vid nosen, så de kan kravla sig ur när man går med dem... Vi brukar ha en rem runt halsen eller om det är kort sträcka man ska gå trär jag bara ett grimskaft runt halsen.
 
Sv: Fårgrimmor

Jag hittade en jättefin grimma i läder med mässingsdetaljer på Granngården igår. Den är egentligen till miniföl, men blev perfekt till mitt får.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 399
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 603
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp