Farliga hundar

Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.
 
Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.
Om inte annat borde det väl gå att avla fram en passande hund, om det nu redan gjorts en gång.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 231
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Nordthor
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 415
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 837
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp