Farmen 2015

NightRain

Trådstartare
Farmen började igår. tänkte vi kunde diskutera farmen här. :)
vad tycker ni?

Letade men hittade ingen tråd.
ta bort om de redan finns en.
 
Nu såg jag bara sista halvan men min spontana känsla var att de hade tagit ett gäng från någon innekrog och så fyllt på med några "starka" individer...
 
Men vilken tur att jag såg den här tråden! När sänds det? 19.30 va? Det är en ganska bra tv-serie så sett- för om en tröttnar på dokusåpa-kaos-tjafset så kan man stänga av örona en stund och kolla på djuren i programmet istället :p
 
jag håller nog med er i början.. man hann inte alls se vad de var för folk.. men hon som är storbonde verkar vara en sån som "gillar" konflikter :P å de är de som är skoj tycker jag haha..:P
 
Jag missade kvällens, men såg gårdagen. Känner faktiskt igen en av dem från castingen :) Känns som det blir en hel del intriger!
 
Men alltså, "ska vi leta i hela skogen eller"... Eh, ja?! Vad fan är det för jävla dumheter, det är väl rätt jävla självklart att man letar om en häst springer bort O_o
 
Tror ponnyn sprang hem, kändes som om de inte fick gå längre för att leta.

Jag hoppas att de visar mer när de jobbar och har det bra, inte bara när de skriker på varandra.

Så här efter 2 avsnitt så gillar jag han som lyckades släppa ut ponnyn. Men sådant kan ju ändras fort.
 
Jag tittar, och tror som någon annan skrev att det kommer bli en säsong full av intriger. Känns lite svårt att få grepp om deltagarna än så länge, men den tatuerade tjejen känns som om hon kommer bli en färgklick. För övrigt är jag mycket nöjd med bytet av programledare, älskar Paolo.
 
Ja jisses tror de på allvar det finns björnar i Småland. Visst vi har haft Granis en gång. Nä...I Brandstorp finns inga björnar och jag har aldrig sett några under min uppväxt cirka en mil bort från Farmen.
 
Jag tycker att det är så tråkigt att tv4 satsar mest på konflikter. Dom väljer alltid ut exakt de som dom vet kommer bråka.
Dessutom kan man ju tycka att dom som anmäler sig borde tänka genom saken en gång före så dom slipper åka hem dagen efter dom anlänt för att det är så jobbigt. Buhu buhu.
Bah :meh:
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Wille
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
929
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp