Farmen 2016

kamomillo

Trådstartare
Har jag missat, eller finns det ingen tråd om årets Farmen?
Finns det får den här givetvis raderas:bow:

Va tror ni? blir det bättre eller sämre än tidigare år?
Jag tycker de va ruskigt komiskt när han skulle ponnyn att sitta, var gräver dom upp alla karaktärerna?


* Jenny *
 
För att inte tala om när han inte fattade att det bara fanns utedass??? Kändes regisserat, men kanske är folk så korkade när de söker till programmet?:o
 
Personligen undrar jag mest över om "spark under magen" är precis så fel som det låter eller om det är någon dialektal variant? Ewonne känns öht som en ganska, hrm... Fascinerande person. årets Rose-Marie?

Och jag hoppas att Hampus är precis så sjukt snäll som han verkar, känns som en möjlig favorit för egen del.
 
Jag känner en av deltagarna så jag kommer inte våga titta. Skämskudde på hög nivå. Så jag får väl smygläsa lite här istället :)
 
Efter 2 avsnitt känns det mest rörigt...:confused: Men det ska bli spännande att få se hur de 4 som "blev över" klarar sig.
Jag skulle mycket hellre tillhöra dom i alla fall
Den argsinta kvinnan, och jag skulle nog ryka ihop direkt :angel:

* Jenny *
 
Gunvor orkar jag inte med, haha! Men ja, vart tusan hittar de alla dessa speciella människor/ varför har de sökt in när de knappt vet vad en häst är? Det kommer nog bli väldigt mycket konflikter... Men det är ju bra teve. Spännande med grannfejden!
 
Var det rätt som fick "lämna" Farmen?? Och har han lämnat
Jag tror han kommer till den andra gården
 
Var det rätt som fick "lämna" Farmen?? Och har han lämnat
Jag tror han kommer till den andra gården

Helt rätt person som fick lämna, och ja, han kommer säkerligen till Sörgården, tyvärr. Vilken lat och otrevlig människa!

Och Ewonne /Ywonnes beteende med blomman? Hur märkligt som helst! Hur skulle folk kunna veta att det var hennes pappas favoritblomma? Kniv i magen eller vad hon nu sa. Pinsamt!
 
Jag tror att hon mest reagerade på att man sliter upp växter med rötterna. Sen tog det andra överhanden.
Vem vinner av dem som ni har sett nu? Kan man gissa det redan på det man har sett nu? I såfall är min gissning Anton eller Sara-Marie.
 
Trist att Ali rök, tycker han var kul. Nåja, när han var vaken iaf. Morgan gillar jag iofs också så det gick väl på ett ut egentligen.

Än tristare är att det klipp tv4 lagt ut idag från kvällens avsnitt definitivt verkar spoila både vem som blir storbonde, vem som blir gårdskarl och en grej till :down:
 
Trist att Ali rök, tycker han var kul. Nåja, när han var vaken iaf. Morgan gillar jag iofs också så det gick väl på ett ut egentligen.

Än tristare är att det klipp tv4 lagt ut idag från kvällens avsnitt definitivt verkar spoila både vem som blir storbonde, vem som blir gårdskarl och en grej till :down:

Dåligt av Tv4, var det inte något år när de klippte så man såg vem som blev vinnaren, innan sista avsnittet?
 
Dåligt av Tv4, var det inte något år när de klippte så man såg vem som blev vinnaren, innan sista avsnittet?
Ja men gud, det hade jag glömt! Det gjorde de ju!
Jag brukar missa spoilers vanligtvis, orkar inte koncentrera mig tillräckligt, men har fattat det från trådarna på flashback att tv4 är helt hopplösa med spoilers varje år. Så när tom jag ser det uppenbara är det rätt sjukt illa. Jag hoppas att storbonden och gårdskarlen som syns bara är något missvisande men hey, it's tv4 liksom... Sista grejen kan definitivt inte vara missvisande så folk som vill undvika spoilers borde definitivt inte kolla klippet.
 
Ja men gud, det hade jag glömt! Det gjorde de ju!
Jag brukar missa spoilers vanligtvis, orkar inte koncentrera mig tillräckligt, men har fattat det från trådarna på flashback att tv4 är helt hopplösa med spoilers varje år. Så när tom jag ser det uppenbara är det rätt sjukt illa. Jag hoppas att storbonden och gårdskarlen som syns bara är något missvisande men hey, it's tv4 liksom... Sista grejen kan definitivt inte vara missvisande så folk som vill undvika spoilers borde definitivt inte kolla klippet.

Det stämmer säkert att det är storbonden och gårdskarlen som spoilars, skulle inte förvåna mig. Men jag tänker inte kolla spoilern, väntar tills ikväll :p
 
Helt rätt person som fick lämna, och ja, han kommer säkerligen till Sörgården, tyvärr. Vilken lat och otrevlig människa!

Och Ewonne /Ywonnes beteende med blomman? Hur märkligt som helst! Hur skulle folk kunna veta att det var hennes pappas favoritblomma? Kniv i magen eller vad hon nu sa. Pinsamt!


Och varför grävde hon inte ner den igen??
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 268
Senast: Hazel
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 340
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 849
Senast: Gabby_Ossi
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp