Farmen 2017

Kommer nog bli mycket tjafs om småsaker i allafall.
Och vilka är det som får ligga?
 
Sätter en tia på att det inte sexats nånting utan att tv4 klippt så folk ska vilja glo.

För övrigt ytterst fascinerande att det varje år är en skara människor som ska synas och höras hela tiden när det vartenda åt slutar med att någon av de som glider med i bakgrunden vinner :p
 
Sätter en tia på att det inte sexats nånting utan att tv4 klippt så folk ska vilja glo.

För övrigt ytterst fascinerande att det varje år är en skara människor som ska synas och höras hela tiden när det vartenda åt slutar med att någon av de som glider med i bakgrunden vinner :p
Ja det ska bli lite kul att se hur det blir.
Att de klipper så folk ska tro saker är typiskt
Lika kul att gissa som rubrikerna i skvallertidningar
 
Nu är jag i kapp med sända avsnitt! Vad kan det bli av detta gänget. Vilken övertro på sig själva dom har. Hoppas doldisarna visar sig vara mer vättiga än dom som det fokuserats på nu.
 
När det är viktigare att BESTÄMMA än att det ska bli riktigt gjort, då har man gjort bort sig. Hoppas på ny storbonde nästa gång.
 
Läste precis att en av årets Farmen deltagare säljer Barbie-drogen "Melanotan 2". Det är ett läkemedel som inte är godkänt i Sverige.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 254
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp