Farmen 2019

Jag tappade lusten efter att någon deltagare lät grodor hoppa ur munnen i en trailer.
"- Det blir alltid så när fruntimmer skall leda"
 
Jag tappade lusten efter att någon deltagare lät grodor hoppa ur munnen i en trailer.
"- Det blir alltid så när fruntimmer skall leda"
Hmm.. har inte sett några trailers än. Men enligt tv.nu verkar det vara ett annat upplägg i år. Kvinnor och män för sig i början.
Åh, tack för påminnelsen! Farmen är verkligen min guilty pleasure och när det börjar känns det alltid som ett litet tidigt vårtecken. 😄
ja eller hur 😃!
 
Har redan sett första avsnittet på tv4play. Verkar vara lite annorlunda upplägg men i övrigt kan vi nog förvänta oss farmen as usual...
 
Än så länge är min första tanke att oj vilken skillnad mot förra året! Stina verkar trevlig. Ja tjejerna överlag verkar än så länge helt ok :up:
Killarna däremot fick vi ju inte se så mycket av ännu men där är det redan mer tävlingsfeeling och takttänk.
 
Tittar som alltid! Största hatobjektet hittills är snubben som @vallhund redan nämnt.
Tjejerna verkar rätt vettiga hela högen. Nåja, förutom att jag inte förstår hur man kan ogilla katter i sovrummet då - sånär som på päls i käften är en katt som ligger och trampar på en bland det bästa som finns ju :love:

Känns som en bra idé med bondmoran som lär upp lite i början också, så de inte bränner ner ett till hus :angel:
 
Jag kommer följa farmen. Undra om farmen VIP återkommer även i år eller om det helt utgår pga Frank?
 
Tycker tjejerna verkar härliga efter att ha sett det första programmet :)

Och killarna fega, småaktiga och töntiga :D
 
Tjejerna verkar ok, även om jag tror att den blonda som inte är Stina nog kommer bli en riktig shit stirrer. Verkar vara den typen. Killarna verka ju bäng hela högen :D
 
Tittar som alltid! Största hatobjektet hittills är snubben som @vallhund redan nämnt.
Tjejerna verkar rätt vettiga hela högen. Nåja, förutom att jag inte förstår hur man kan ogilla katter i sovrummet då - sånär som på päls i käften är en katt som ligger och trampar på en bland det bästa som finns ju :love:

Känns som en bra idé med bondmoran som lär upp lite i början också, så de inte bränner ner ett till hus :angel:
Produktionen fick sig väl en läxa från förra året efter båda bränderna. Märkligt att de inte förrän nu har börjat med introbondelivet
 
Favoriter så här långt är Kim och Maria:) De verkar vara rejäla och har bra förutsättningar för att klara livet på Farmen med bravur:up:
Fler av de yngre killarna verkar vara helt off, och lär inte bidra med mycket...
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 718
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 513
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp