Farmen 2019

Det ska bli intressant att se kampen mellan Stina och Rasmus nu på torpet, har inte orkat kolla avsnittet ikväll, utan gör det imorgon efter stallet.

Imorgon borde även utmanarna komma in på farmen. Ska bli intressant att se vad dom går för och hur dynamiken blir på farmen med nytt folk.
 
Kom verkligen Rasmus tull torpet? Paulo sa inget om de och de andra deltagarna har ju fått kommentera det, vad de känner inför det? :confused:
 
Hoppas Masha blir nästa att åka ut. Finns ingen annan som gnäller så mycket som hon och har sån trist attityd mot allt och alla.
Hon är nog mest osäker och känner sig utsatt, med lite stöd från andra skulle det säkert funkat bättre, det blir dock lugnast om hon ryker, inte minst för henne själv.

Jag tyckte mig se en betydligt mer konfliktfri situation efter Maria åkt, men det är svårt att avgöra.
 
Jag har inte sett från början men jag gillar Göran, starkt av honom att klara kampen och han bidrar med mycket!
Där hade Marsha fel att argumentet för att köra ut honom var för han inte bidrog lika mycket.... bullshit

De andra killarna tycker jag är ganska fjantiga o låtsas jobba t.ex.

Sen blir jag trött på alla konflikter. Folk verkar inte ha någon självinsikt och se vad de själva gör för fel..

Får se om det kommer in nån ny idag då?
 
Fruktansvärd attityd de har gentemot djuren! Stackars hästen - som det kliar på den. Och ingen försöker hjälpa den - de blir bara förbannade på den. Idioter.
 
Fruktansvärd attityd de har gentemot djuren! Stackars hästen - som det kliar på den. Och ingen försöker hjälpa den - de blir bara förbannade på den. Idioter.
Tyckte dock att det såg ut som att Emilie sprayade på den insektsmedel... Var väl Mahsa och Alex som mest var förbannade
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2
Svar
25
· Visningar
1 167
Senast: clusia
·
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 754
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 010
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp