Farmen 2019

Dagens torpetavsnitt var trevligt att se. Dock var det ganska tydligt att en deltagare var måttligt förtjust och vad jag kan se inte ens närvarande framåt småtimmarna. Jag får också känslan av att den personen kanske har eller har haft problem med det som fanns i glasen (och en bra stämmning?) så den personen kanske knoppade tidigt just därför?

Åh, jag hade nog också somnat långt före ungdomarna, med eller utan sprit....
 
Någon som har någon spekulation om vem som kommer för att vigas på farmen? Om det nu är ett riktigt bröllop som planeras? Jag fick en liten idé efter att ha sett dagens avsnitt, då en specifik person lämnar farmen på grund av "privata skäl", som i tidigare avsnitt pratat om att hen är ogift men lever i ett mångårigt förhållande - det skulle kanske förklara.... (äh, vad fan nu måste jag lägga in en spoiler ju:
varför Rocco alls var med i farmen i år?
 
Kan det inte vara en auktion från Musikhjälpen? Det var min spontana tanke!
Hur tänker du då? :confused:

Jag drar tillbaka min tidigare spekulation om Rocco tror jag. Såg en post på instagram som bara tyder på att han verkligen lämnade och förmodar jag, inte kommer tillbaka. Men vem vet.
 
Hur tänker du då? :confused:

Jag drar tillbaka min tidigare spekulation om Rocco tror jag. Såg en post på instagram som bara tyder på att han verkligen lämnade och förmodar jag, inte kommer tillbaka. Men vem vet.
Åh vad tråkigt. Jag tänkte också att det var nog han dom skulle gifta sig.
 
Jag funderade också på Rocco men hade en annan person i åtanke också. Visade sig vara den andra personen.

tumnageln (?) På dagens avsnitt på play
 
Diana har lagt ut i sociala medier om varför Rocco lämnade. Sexuella trakasserier mot henne samt hot om att styckmörda Tess. Fräsch snubbe :yuck:
Tycker han och Kims resonemang om tjejerna när de skulle tända i spisen var allmänt jävla äckliga. Kommer inte ihåg ordagrant men var väl en kommentar att någon av tjejerna var mer medgörlig. Och ett par HöHöskämt på det om grova stockar:wtf:
 
Diana har lagt ut i sociala medier om varför Rocco lämnade. Sexuella trakasserier mot henne samt hot om att styckmörda Tess. Fräsch snubbe :yuck:
:nailbiting: - men å andra sidan typ exakt vad man kan vänta sig av dessa deltagare, som dessutom är en bunt hardcore SJW's allihop. När inte ens Sebastian Dawkins får vara värsta farmen-deltagaren ever då är det illa! :angel:
 
Ja, geten är underbar :D

Otippad storbonde, och tror han får det tufft den här veckan... Verkar inte ha så värst mycket koll, snällt sagt :p
Ja visst är hon underbar! När de fick besök av de gamla torparna från förra året sprang alla ut och skrek och tjoade. Även geten sprang ut och bockade och var jätteglad över besöket :D
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2
Svar
25
· Visningar
1 165
Senast: clusia
·
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 754
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 010
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp