Farmen 2019

Och sen för övrigt - masha är fortfarande min favorit. Maxine är en god tvåa - för hon är en hårt arbetande och sjysst människa men kanske ingen toppenfarmare, i övrigt säger jag bara :turd: om resten av deltagarna.
Go team masha/maxine!
Jag gillar dem också, de är knepiga, jobbiga (i synnerhet Masha) men de bjuder på sig själv och jobbar på. Har ett par till som jag kan tänka mig som vinnare men jag har ingen favorit som förra året.
 
Det intressanta är att se hur olika konstellationer gör människor till så olika personer... T ex Stina och Mahsa, fungerar ju jättebra på torpet, men på farmen gick det inte alls.
Tror Neda är nyckeln där, hon snackar inte skit men är heller inte rädd för att föra fram svårigheter och måna om att alla ska trivas :bow:
 
Det intressanta är att se hur olika konstellationer gör människor till så olika personer... T ex Stina och Mahsa, fungerar ju jättebra på torpet, men på farmen gick det inte alls.
Tror Neda är nyckeln där, hon snackar inte skit men är heller inte rädd för att föra fram svårigheter och måna om att alla ska trivas :bow:
Stina och Masha var väl bästa vänner på Farmen och var jätteglada att återse varandra.

Det är väl snarast Göran på torpet som har trubbel med att fungera med olika folk. Så fort Masha som han haft problem med på torpet, så fick han problem med alla tjejerna.
 
Stina och Masha var väl bästa vänner på Farmen och var jätteglada att återse varandra.

Det är väl snarast Göran på torpet som har trubbel med att fungera med olika folk. Så fort Masha som han haft problem med på torpet, så fick han problem med alla tjejerna.
Jo det var de, men här fungerar de ju t o m tillsammans med Göran, Mahsa kan ju skämta med gubben numer :D
 
Jo det var de, men här fungerar de ju t o m tillsammans med Göran, Mahsa kan ju skämta med gubben numer :D
Fungerar med Göran? Har vi sett samma program? Det har mest varit hat och rena kriget. Kanske det lugnat ner sig i senaste avsnittet, men jag har sällan sett folk som fungerat sämre. Det ska vara Rocko och damen han kom i luven med förra året, de skrek högre.
 
Fungerar med Göran? Har vi sett samma program? Det har mest varit hat och rena kriget. Kanske det lugnat ner sig i senaste avsnittet, men jag har sällan sett folk som fungerat sämre. Det ska vara Rocko och damen han kom i luven med förra året, de skrek högre.
De sa i nåt avsnitt nu i veckan att de har suttit ner och snackat. Jag skulle ju tro att de har liksom bara lagt ned krigsyxan, möjligtvis med input från produktionen, men det betyder som sagt inte att de ogillar varandra. Masha sa ju också att i valet mellan att ha tess där eller göran, så "vann" göran i det valet. I valet mellan pest eller kolera, och för att få en fungerande vardag OCH tv-show tror jag alla inblandade insåg att de var tvugna att tagga ner. Det är väl det som är dynamik, att saker och ting kan ändras under tidens gång bara för att det ska fungera.
Så jag håller med dig, masha, stina och nedda ogillar göran starkt, och göran h a t a r tjejerna. Men just nu är kriget bara nedlagt för deras egen skull, och för våran.
 
De sa i nåt avsnitt nu i veckan att de har suttit ner och snackat. Jag skulle ju tro att de har liksom bara lagt ned krigsyxan, möjligtvis med input från produktionen, men det betyder som sagt inte att de ogillar varandra. Masha sa ju också att i valet mellan att ha tess där eller göran, så "vann" göran i det valet. I valet mellan pest eller kolera, och för att få en fungerande vardag OCH tv-show tror jag alla inblandade insåg att de var tvugna att tagga ner. Det är väl det som är dynamik, att saker och ting kan ändras under tidens gång bara för att det ska fungera.
Så jag håller med dig, masha, stina och nedda ogillar göran starkt, och göran h a t a r tjejerna. Men just nu är kriget bara nedlagt för deras egen skull, och för våran.

Jag håller med, men jag protesterade mot att det fungerar med Göran. Just nu håller de inte på att slita halsen av varandra bildligt som det varit mellan Göran och Stina/Masha sedan typ första ögonkastet och även i denna konstellationen.

Och jag är glad så länge det håller, så roligt är det inte sandlådsstuket.
 
Jag håller med, men jag protesterade mot att det fungerar med Göran. Just nu håller de inte på att slita halsen av varandra bildligt som det varit mellan Göran och Stina/Masha sedan typ första ögonkastet och även i denna konstellationen.

Och jag är glad så länge det håller, så roligt är det inte sandlådsstuket.

Jo men nu kan de ju iaf umgås utan krig, och prata med varandra, hålla god ton i största allmänhet. DET tror jag beror på Neda, har svårt att se att Stina och Mahsa på egen hand hade kunnat göra det
 
"Jag har haft det så här i (?)-dagar nu, jag kan inte ha det så här"

:nailbiting:

Ska hon hoppa av pga av sjukdom? :cry: Näääjjeeeee! Snälla masha, stanna kvar!
 
Kvällens torpetavsnitt, måndag 25/2

I quit. Jag går med mahsa. No more farmen, jag drar ner rullgardinen, stänger butiken, slutar titta. Jag kommer bara bli vansinnig oavsett vem som vinner detta jippo nu. Så är det.
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2
Svar
25
· Visningar
1 175
Senast: clusia
·
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 754
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 014
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp