Farmen 2019

Och ska även svara på VARFÖR jag stör mig på Emelie Karlsson och Alexander Hoffström.
Jo det är för att den ena har så skruvade åsikter om feminism, att tjejer inte ska få gå topless och att feminismen enligt henne har gått för långt.
Och den andra verkar vara väldigt labil. Mycket gnällig och är inte rädd at ”hugga någon i ryggen” som han själv formulerade det :cool:
Sen hade han tydligen haft ett utbrott vid hagbyggandet.
Så hoppas med andra ord att ingen av dessa blir långvariga.

En annan grej, de bygger en hästhage men använder fårnät. Vad är tanken ska det gå får och hästar i samma hage?
 
Och ska även svara på VARFÖR jag stör mig på Emelie Karlsson och Alexander Hoffström.
Jo det är för att den ena har så skruvade åsikter om feminism, att tjejer inte ska få gå topless och att feminismen enligt henne har gått för långt.
Och den andra verkar vara väldigt labil. Mycket gnällig och är inte rädd at ”hugga någon i ryggen” som han själv formulerade det :cool:
Sen hade han tydligen haft ett utbrott vid hagbyggandet.
Så hoppas med andra ord att ingen av dessa blir långvariga.

En annan grej, de bygger en hästhage men använder fårnät. Vad är tanken ska det gå får och hästar i samma hage?
Varför har dom plockat bort bilden på Alexander nu? Fick han lämna tro. Han verkar vara väldigt lätt irriterad.
 
Varför har dom plockat bort bilden på Alexander nu? Fick han lämna tro. Han verkar vara väldigt lätt irriterad.
Vet inte. Nått måste ha hänt när de tog gruppfotot och de individuella. Tror att något akut skede just då. Kanske fick han åka in till akuten?
Vi borde hursomhelst få veta det rätt snart eftersom de foton alltid tas tidigt på säsongen.
 
Jag gillar stina, masha och den blåhåriga tjejen som jag inte vet namnet på. Göran not so much, jag hoppas att Stina väljer Kim som förstekämpe som väljer Göran och slår ut honom. Stina och Diana pratar i dagens avsnitt om att både Kim och och Rasmus har pinnat att de båda skulle kunna tänka sig välja Alexander(Rovira) som andrakämpe men jag undrar varför...han har varit kinkig men inte provocerande väl?
 
Jag gillar stina, masha och den blåhåriga tjejen som jag inte vet namnet på. Göran not so much, jag hoppas att Stina väljer Kim som förstekämpe som väljer Göran och slår ut honom. Stina och Diana pratar i dagens avsnitt om att både Kim och och Rasmus har pinnat att de båda skulle kunna tänka sig välja Alexander(Rovira) som andrakämpe men jag undrar varför...han har varit kinkig men inte provocerande väl?
Göran? Är det den äldre mannen?
 
Jag gillar stina, masha och den blåhåriga tjejen som jag inte vet namnet på. Göran not so much, jag hoppas att Stina väljer Kim som förstekämpe som väljer Göran och slår ut honom. Stina och Diana pratar i dagens avsnitt om att både Kim och och Rasmus har pinnat att de båda skulle kunna tänka sig välja Alexander(Rovira) som andrakämpe men jag undrar varför...han har varit kinkig men inte provocerande väl?
Fast det är ju redan bestämt vilka de två kämparna är, Kim och Rasmus.... Jag hoppas hon utser Rasmus till förstakämpe så får Kim välja gren :) Tror iofs att han vinner oavsett vilken gren det blir
 
Fast det är ju redan bestämt vilka de två kämparna är, Kim och Rasmus.... Jag hoppas hon utser Rasmus till förstakämpe så får Kim välja gren :) Tror iofs att han vinner oavsett vilken gren det blir
Jaha, så fattade inte jag det? Jag trodde att Stina skulle välja EN av Kim ELLER Rasmus till förstekämpe, och att det står dem fritt att välja av de andra? I dagens avsnitt pratar de ju om att de pratat om att välja alexander som andrekämpe - jag fattar nog fel dårå...
 
Jaha, så fattade inte jag det? Jag trodde att Stina skulle välja EN av Kim ELLER Rasmus till förstekämpe, och att det står dem fritt att välja av de andra? I dagens avsnitt pratar de ju om att de pratat om att välja alexander som andrekämpe - jag fattar nog fel dårå...
Jag trodde som du.
 
Fast det är ju redan bestämt vilka de två kämparna är, Kim och Rasmus.... Jag hoppas hon utser Rasmus till förstakämpe så får Kim välja gren :) Tror iofs att han vinner oavsett vilken gren det blir
Den som blir förstekämpe får fritt vilja bland killarna om vem som ska bli andrekämpe. Jag hoppas hon väljer Rasmus då jag stör mig lite mer på honom än på Kim. Och att han i sin tur antingen får ut den irriterande gubben som ser ner på kvinnor eller den andra tönten med sin underbara kommentar ” så blir det när fruntimmer ska leda” och ser allmänt dryg ut.

Tycker Stina sköter allt riktigt bra. Det är liksom inte hennes fel att de inte kan lyssna och sen gör fel såklart. Jäkla gubbar. Sega. Klagar och en gör medan två ser på.
 
Jaha, så fattade inte jag det? Jag trodde att Stina skulle välja EN av Kim ELLER Rasmus till förstekämpe, och att det står dem fritt att välja av de andra? I dagens avsnitt pratar de ju om att de pratat om att välja alexander som andrekämpe - jag fattar nog fel dårå...
Aha, ja då missuppfattade jag det, nåja blir ju mer spännande då ;)
 
Ja på vissas resonemang skulle man kunna tro att de sökt till Paradise Hotel och hamnat på farmen.
Han var ju gnällig redan från början
Jag tittade bara en liten stund igår men då var det en äldre kvinna (kanske hette hon Inger?) som satt och klagade på att det var jobbigt med astman, att inte få äta som hon behövde efter sin gastric by pass och att det var mer fysiskt arbete än vad hon hade trott. Har folk inte sett något avsnitt innan de söker? Hade det varit första året så skulle jag ha mer förståelse men nu har det varit i många år och det kan inte komma som någon överraskning att det finns djur på Farmen och att det är fysiskt arbete? Orkar man inte ens stå upp och diska så kanske det inte är rätt ställe.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 718
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 513
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp