Farmen 2019

Kände på mig att Emelie skulle ta det då de synkade kommentarerna som att hon inget kunde. Tänkte då direkt att aha då tar Emelie segern.

Få se nu vem som blir slutliga vinnaren :bump:
 
Har inte tittat på något avsnitt sedan Masha åkte hem, men såg finalen nu. Så jäkla skönt att Tobias vann och inte Emelie eller Tobbe. Tobias var positiv, och lärde sig saker och såg ut att ha kul. Tobbe och Emelie var bara falska. Usch, men grattis till båda att de kom så långt men mest av allt - grattis till att de inte vann!
 
Blev lite förvirrad av mig själv i finalen. Har hejat på Tobias hela tiden men i själva tävlingen hejade jag på Emelie.
:confused: fråga inte varför för har inget svar på det.
Men på slutet är jag ändå glad. Han är en värdig vinnare. Helt klart!
 
Jag var också glad att Tobias vann, mest i brist på bättre. Han var inte dålig men var aldrig min favorit.

Emilies och Tobbes uppträdande har varit väl mycket fulspel, slå sig för bröstet och manipulerande. En sak är säker, jag hade aldrig anställt någon av dem om jag varit arbetsgivare. Klart man kan luras och manipulera folk för att vinna men de drog det väldigt mycket för långt enligt mig. De var knappt ärliga i något på farmen.
 
Såååå bra, vad duktig han var!!! Verkligen rätt vinnare! :):):)
Jag kan faktiskt inte se att någon annan var mer 'farmare' än Tobias. Om någon i detta gäng skulle klara att bo på famen ett år själv, så vore det Tobias och jag tror att han skulle kunna se charm i det och tycka om djuren - något som jag faktiskt inte tror att någon annan skulle göra.
Masha var en favoritpersonlighet för att hon var ärlig och rak, hon stod upp för sig själv och tog ingen skit men fick osannolikt mycket manipulerande folk emot sig och trots detta så kämpade hon in i det sista.
 
Har inte tittat på något avsnitt sedan Masha åkte hem, men såg finalen nu. Så jäkla skönt att Tobias vann och inte Emelie eller Tobbe. Tobias var positiv, och lärde sig saker och såg ut att ha kul. Tobbe och Emelie var bara falska. Usch, men grattis till båda att de kom så långt men mest av allt - grattis till att de inte vann!
Och grattis till alla ovänner dom har skaffat sig.
 
Grattid Tobias! Värdig vinnare! 🐔
Nu blir det svårt att palnera om veckorna när man inte har något att styra upp det hela med:)
 
Som vanligt är Farmen VIP mycket bättre. Imponerad av Dogges inställning till korna, och Regina verkar ju ha bra koll på hur djuren ska skötas.
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2
Svar
25
· Visningar
1 185
Senast: clusia
·
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 754
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 016
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp