Farmen 2019

Jag tittade bara en liten stund igår men då var det en äldre kvinna (kanske hette hon Inger?) som satt och klagade på att det var jobbigt med astman, att inte få äta som hon behövde efter sin gastric by pass och att det var mer fysiskt arbete än vad hon hade trott. Har folk inte sett något avsnitt innan de söker? Hade det varit första året så skulle jag ha mer förståelse men nu har det varit i många år och det kan inte komma som någon överraskning att det finns djur på Farmen och att det är fysiskt arbete? Orkar man inte ens stå upp och diska så kanske det inte är rätt ställe.
Fast farmen skulle ju inte bli rolig om det bara var unga, starka friska förmågor.
 
Fast farmen skulle ju inte bli rolig om det bara var unga, starka friska förmågor.
Fast när man redan första dagen inte orkar med några sysslor så känns det inte så roligt heller. ;) Det finns många äldre som absolut skulle vara en tillgång på farmen. Jag blir nog mest irriterad på att det verkar vara en överraskning att det är fysikt arbete.
 
Fast när man redan första dagen inte orkar med några sysslor så känns det inte så roligt heller. ;) Det finns många äldre som absolut skulle vara en tillgång på farmen. Jag blir nog mest irriterad på att det verkar vara en överraskning att det är fysikt arbete.
Jag ser det som ett urvalsproblem i castingen. Att helt fel folk söker sig till kameraljuset torde ju vara ganska välkänt i denna tid av dokusåpor med offentlig casting som i tex Idol, men ansvaret ligger snarare hos den produktion som släpper fram denna typ av människor som gör så här. Jag tror att castingen för exv Robinsson är betydligt hårdare i att granska folks mentala styrka, men också fysiska kondition - för där kostar det stålars att skicka iväg och skicka hem folk. Hät i farmen chansar de vilt på bara knäppa personer.
 
Jag ser det som ett urvalsproblem i castingen. Att helt fel folk söker sig till kameraljuset torde ju vara ganska välkänt i denna tid av dokusåpor med offentlig casting som i tex Idol, men ansvaret ligger snarare hos den produktion som släpper fram denna typ av människor som gör så här. Jag tror att castingen för exv Robinsson är betydligt hårdare i att granska folks mentala styrka, men också fysiska kondition - för där kostar det stålars att skicka iväg och skicka hem folk. Hät i farmen chansar de vilt på bara knäppa personer.
Så är det säkert! Lite tråkigt för oss tittare bara.
 
Idag blir det spännande. Vem blir kämpe. Jag tror Inger åker hem nu. Hon såg verkligen inte bra ut.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 718
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 513
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp