Farmen 2019

Uff, jag gillar inte dokusåpor egentligen men har alltid gillat farmen men jag får mental klåda över människorna. I kvällens avsnitt undrar jag vilken planet alexander kommer från, så även Kim, och jag förundras över hur jäkla dålig allmänkunskap och vilket embarmligt dåligt språk många av dessa deltagare har. Är de i den frågan ett snitt av populationen eller bara synnerligen udda figurer? :crazy:
 
Uff, jag gillar inte dokusåpor egentligen men har alltid gillat farmen men jag får mental klåda över människorna. I kvällens avsnitt undrar jag vilken planet alexander kommer från, så även Kim, och jag förundras över hur jäkla dålig allmänkunskap och vilket embarmligt dåligt språk många av dessa deltagare har. Är de i den frågan ett snitt av populationen eller bara synnerligen udda figurer? :crazy:

Jag undrar detsamma :angel:
 
Någon som minns vem som fick två extra chanser på torpet förra året? Åkte ut från farmen, åkte ut från torpet, någon klonade och denna fick återvända till torpet. Eller har jag drömt '?
 
Någon som minns vem som fick två extra chanser på torpet förra året? Åkte ut från farmen, åkte ut från torpet, någon klonade och denna fick återvända till torpet. Eller har jag drömt '?
Undrar om du inte har drömt?
Först Robin -in igen.
Sen Rocco.
Gustav men han gav upp.
Kirsti.
Daniella.
Pawel.
Helena -in igen.
Mulle.
 
Reflektioner efter att ha sett Torpet

rent spontat: trevligt gäng! Men alltså dålig still av produktionen att inte informera nånting först, en lapp och that’s it :meh:
Och nu när Kim är där vad tusan håller han på med! Blev som förbytt och drar världens sämsta sexskämt hela tiden :crazy: vet inte vad hans plan är men jäkligt osmidig människa att komma in i en ny grupp sådär
 
Sen lite allmänna reflektioner om farmendeltagarna i år.

Tjejerna (förutom Emelie och Marie) stör sig på Göran men undrar lite varför. Han har säkert en rätt trist attityd bitvis men om det är någon som verkligen har kass kvinnosyn så är det Tobias. Så det är konstigt tycker jag att fler stör sig på Göran och vill ha ut honom än Tobias iaf av det vi fått se på TV.
Tänker även att Misha verkar ta åt sig väldigt mycket av en knuff. Måste ligga mer bakom än bara en knuff? Något vi inte fått se om som inte känns helt klart med vad det handlar om.
Spontan tanke är att Göran har svårt för Misha. Dels är hon ung, har utländsk bakgrund, ingen erfarenhet och råkar vara tjej. Samtidigt som hon hörs mycket och vågar ta för sig och det klarar inte Göran.
Sen beror mycket på hur man visar och gör saker. Tycker personligen inte att Göran verkar speciellt kunnig när man ser hur han jobbar (vilket han givetvis vill ge sken av att han kan mycket).
Jämför en stund med Robin förra året, fin personlighet och kunde mycket :love:
Sen från förra årets Rocco som tyckte att han var världsbäst :rofl:

Uppfattar Göran som lite ”vill visa andra hur saker fungerar utan att ha hundra koll själv”. Sen tycker jag inte att han är dålig så på något sätt men hans attityd går uppenbarligen inte hem hos Stina, Masha och Diana.
 
Om nu Stina blir vald som förste kämpe. Får hon välja någon av killarna då? Hoppas hon väljer Göran och då blir det kunskap. Stina borde vinna den kampen... Vad kul det hade varit! :laugh:
 
Om nu Stina blir vald som förste kämpe. Får hon välja någon av killarna då? Hoppas hon väljer Göran och då blir det kunskap. Stina borde vinna den kampen... Vad kul det hade varit! :laugh:
Säg inte det. Jag är rätt övertygad om att frågorna plockas ut med tanke på vem av deltagarna som produktionen vill ha kvar...
 
Tycker att den enda som verkar helt vettig är Maria. I övrigt en bunt löjligt lättkränkta tjejer och blåsta killar.
Störde mig som tusan igår på att hon inte tog emot ursäkten. Sitta å gnälla, tjata och ta upp saken så får man ju faktiskt ta emot ursäkten iaf i början. Sen om Göran gör om samma saker om igen då kan man låta bli att ta emot någon ursäkt för då har man gett honom en andra chans.
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2
Svar
25
· Visningar
1 189
Senast: clusia
·
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 754
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 021
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp