Farmen 2019

Fundering om något från kvällens avsnitt
I slutsekunderna om nästa avsnitt på söndag: nya deltagare igen?! Bra att man kastar in överraskningar som förstör paktandet säger jag! Tycker det är oerhört boring och snudd på hjärndött att alla paktar så himla mycket i dessa program. Kul med lite överraskningar som twistar till det hela!
 
Vilka är era favoriter till Årets farmare?

Jag håller på Pasi, duktig och rakt igenom en snäll person. Diana tycker jag kan vara ett starkt kort med, visst att hon brusat upp ibland men på det hela verkar hon ha koll och jobbar på bra utan att gnälla.
 
Vilka är era favoriter till Årets farmare?

Jag håller på Pasi, duktig och rakt igenom en snäll person. Diana tycker jag kan vara ett starkt kort med, visst att hon brusat upp ibland men på det hela verkar hon ha koll och jobbar på bra utan att gnälla.
Jag har ingen direkt favorit,men håller med om Pasi.
Tänk vad tragiskt att hans dotter åkte till IS och alla turer kring henne, trots det känns han väldigt stabil. Tror inte att jag hade varit det om jag varit med om samma sak.
 
Jag har ingen direkt favorit,men håller med om Pasi.
Tänk vad tragiskt att hans dotter åkte till IS och alla turer kring henne, trots det känns han väldigt stabil. Tror inte att jag hade varit det om jag varit med om samma sak.
Oj, det hade jag ingen aning om :o Han verkar väldigt ödmjuk i sin inställning och vinner därför mina poäng :heart
 
Tycker det är riktigt tråkigt att han valde att bli utmanare istället för Stina, jag hade Gärna sluppit henne framöver.

Om Pasi åker ut då, hur ska latmaslarna få det att gå runt? Ingen annan tycks ju jobba speciellt mycket på torpet
 
Allå, när de tar in gamla deltagare och återanvänder känner jag bara - bajs! :turd:

Är vi inte ett större land med fler sökanden än de värsta knäppisarna? Kunde inte han norrmannen fått komma in om de nu nödvändigtvis skulle ta en en begagnad deltagare?

Alltså hela nöjesindustrin i sverge är inavlad nu. Igår hade artisterna personalfest i teve och de åker land och rike runt och krämar folk på pengar. När inför de telefonröstning i farmen, på vilka deltagare som ska få vara med, bli storbonde, få vara med igen? Bajs! :turd:

Uff,, jag fick nog en liten härdsmälta här känner jag. Torpet är skittråkigt och farmen bara massa gnäll. Och tv4play på nätet gör mig galen då det hela tiden hakar sig och börjar spela reklam och avsnitt samtidigt. Bajs. :turd:
 
Allå, när de tar in gamla deltagare och återanvänder känner jag bara - bajs! :turd:

Är vi inte ett större land med fler sökanden än de värsta knäppisarna? Kunde inte han norrmannen fått komma in om de nu nödvändigtvis skulle ta en en begagnad deltagare?

Alltså hela nöjesindustrin i sverge är inavlad nu. Igår hade artisterna personalfest i teve och de åker land och rike runt och krämar folk på pengar. När inför de telefonröstning i farmen, på vilka deltagare som ska få vara med, bli storbonde, få vara med igen? Bajs! :turd:

Uff,, jag fick nog en liten härdsmälta här känner jag. Torpet är skittråkigt och farmen bara massa gnäll. Och tv4play på nätet gör mig galen då det hela tiden hakar sig och börjar spela reklam och avsnitt samtidigt. Bajs. :turd:
Kul att gamla deltagare kommer tillbaka. MEN inte som deltagare. Okej om dom kommer och hjälper till några dagar sen åker. Men att samma kille får tre chanser känns helt fel. Bättre Robin hade kommit tillbaka.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 718
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 513
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp