Farmen 2020

Jag tror dock att Mergim är smartare än vad dom tror. Typ som JP förra året.
Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.

Jag misstänker att Mergrim svajar fram och tillbaks i om han litar på jens eller inte. Jens regerar med en blandning av hot och mutor, mest hot. Mergrim vill inte stöta sig med Jens antar jag, men har visat att han inte är en ren marionet åtminstone.
 
Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.

Jag misstänker att Mergrim svajar fram och tillbaks i om han litar på jens eller inte. Jens regerar med en blandning av hot och mutor, mest hot. Mergrim vill inte stöta sig med Jens antar jag, men har visat att han inte är en ren marionet åtminstone.
Har sett dagens program. Men rent allmänt tycker jag det haglar mer och mer hot från Jens. Jag hoppas att Jens åker på söndag, oavsett vem som blir första kämpe.
Han menar att han är så satans stark osv. Men i förra tingen med att hålla hinkarna så var han inte så uppkäftig. Simon tex har varit med i biggest loser .Han har fått lära sig hantera både kroppen och ''jobbig '' smärta. Jag tror inte det är så lätt att ta Simon i styrka faktiskt. Sedan är Simon tung med. Den tar man inte i säcken/grinden hur som helst.
 
Vad gjorde hon? Jag har bara kollat väldigt sporadiskt, ingenting denna vecka.
Hon hade fått med sig en bondepraktika av misstag i sin påse men valde att behålla den. Hon och Esmealdra tog tillfälle i akt och pluggade och valde att gömma undan den istället för att lämna tillbaka den.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 910
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 305
Senast: jemeni
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 352
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp