Farmen 2020

Jag tror nog att de måste komma ihåg allt, och de får nog bara ritning ibland när det ska konstrueras något komplicerat. Tror inte att de får något skrivet den här veckan dock...

Vansinnigt neggo-attityd på torpet. Synd tycker jag. Jag gillar simon, men hans humör är tråkigt. Vill minnas att han var hetlevrad i biggest också? Tror attt han bara han får sällskap han gillar, både kommer trivas och passa bäst på torpet.
 
När det gått ett tag så tycker jag att det ser rätt lovande ut. Visst finns det grupperingar i år med, men inte alls samma beräknande som tidigare säsonger.

De flesta verkar inställda på att faktiskt arbeta, och verkar göra sitt bästa med uppdragen.
Att Patrik åkte ut är jag glad för, hans attityd förde inget gott med sig, dessutom verkade han vara en riktig mansgris...

De flesta verkar vettiga, och att de har det rätt bra hoppas jag beror på att man sneglat på Farmen Norge, där man har ett rätt gott liv, men har väldigt utmanande uppdrag.

Följer det iaf ett tag till :up:
 
När det gått ett tag så tycker jag att det ser rätt lovande ut. Visst finns det grupperingar i år med, men inte alls samma beräknande som tidigare säsonger.

De flesta verkar inställda på att faktiskt arbeta, och verkar göra sitt bästa med uppdragen.
Att Patrik åkte ut är jag glad för, hans attityd förde inget gott med sig, dessutom verkade han vara en riktig mansgris...

De flesta verkar vettiga, och att de har det rätt bra hoppas jag beror på att man sneglat på Farmen Norge, där man har ett rätt gott liv, men har väldigt utmanande uppdrag.

Följer det iaf ett tag till :up:
Jag gillar också Farmen i år. Skönt med ett gäng vanliga vettiga människor för en gångs skull.
 
Det är fortfarande för många deltagare för att bilda sig en uppfattning om alla :angel: Vissa känns väldigt osynliga! Men favoriten är helt klart ”Norrland”, hoppas att han tar sig långt!
Tror faktiskt Momma är rätt bra som storbonde, så länge han inte blir lat den här veckan. Tror hans energi och humor motiverar gruppen.
 
Ganska trivsamt gäng hittils, undantaget den franska bagaren som svär och är negg och använder ett utöver svordommar ett väldigt ovårdat och respektlöst språk.
Jag gillar Norrland och Simon. Men jag ogillar könspaktandet. Killarna mot tjejerna, tjejerna mot killarna. "Detta året ska en tjej/kille vinna." Väx upp! 🧐
 
Shit alltså. Har börjat beta av farmen. Vad glad jag är att jag inte är där. Var är det med det där att folk måste prata om vad dåliga alla andra är på bygg. Jisses.. hoppas att det blir bättre. Är inne på #9.
 
Jag gillar att dom tagit efter farmen Norge liiiite merör, ändrat koncept en pyttebit kanske? Trevligare att se när dom har folk som kan lite mer också, tex en bagare, en plattsättare, en mjölkbonde (?) osv.
 
Jag gillar att dom tagit efter farmen Norge liiiite merör, ändrat koncept en pyttebit kanske? Trevligare att se när dom har folk som kan lite mer också, tex en bagare, en plattsättare, en mjölkbonde (?) osv.
Håller med.

Det är skönt, det är betydligt normalare människor med mer normala bråk och intriger.

De år jag följt tidigare så har det alltid funnits ett gäng arbetsskygga, ett gäng som inte insett att det är betydande risk att bryta naglarna och ett gäng som inte verkar fungera socialt i någon grupp. Dessutom verkar de ha varit en merit att aldrig ha hanterat en hammare, sett en ko eller haft någon koll på hur man bygger något som inte faller ihop medan man tittar på det även om några slunkit igenom nålsögat här.
 
De kanske tog till sig av kritiken efter den hemska säsongen som var förra året. Då var det ju så illa att jag ärligt talat ville kräkas av hur elaka och hemska dom var.

Har vi tur så kanske nästa år blir ännu bättre

Håller med.

Det är skönt, det är betydligt normalare människor med mer normala bråk och intriger.

De år jag följt tidigare så har det alltid funnits ett gäng arbetsskygga, ett gäng som inte insett att det är betydande risk att bryta naglarna och ett gäng som inte verkar fungera socialt i någon grupp. Dessutom verkar de ha varit en merit att aldrig ha hanterat en hammare, sett en ko eller haft någon koll på hur man bygger något som inte faller ihop medan man tittar på det även om några slunkit igenom nålsögat här.
 
De kanske tog till sig av kritiken efter den hemska säsongen som var förra året. Då var det ju så illa att jag ärligt talat ville kräkas av hur elaka och hemska dom var.

Har vi tur så kanske nästa år blir ännu bättre
De var nog så illa tvungna att ändra på urvalet, eller ändra sändningstiden till efter 9 eller så, de två senaste åren har definitivt inte varit familjeprogram.

Det har också varit bättre uppdrag (och mycket mer omfattande) än tidigare, hoppas de inte behöver riva ner allt sista dagarna utan att förbättringarna på gården får stå kvar- det känns som ett så meningslöst slut. Ett nytt dasstak, en fin grill/utekök och renoverade fönster låter mer permanent än mycket av det som gjorts innan.

Jag saknar inramningen från Norge och så är Vincent lite slapp i bedömningen (i Norge tycker jag de varit väl hårda ibland dock).
 
De var nog så illa tvungna att ändra på urvalet, eller ändra sändningstiden till efter 9 eller så, de två senaste åren har definitivt inte varit familjeprogram.

Det har också varit bättre uppdrag (och mycket mer omfattande) än tidigare, hoppas de inte behöver riva ner allt sista dagarna utan att förbättringarna på gården får stå kvar- det känns som ett så meningslöst slut. Ett nytt dasstak, en fin grill/utekök och renoverade fönster låter mer permanent än mycket av det som gjorts innan.

Jag saknar inramningen från Norge och så är Vincent lite slapp i bedömningen (i Norge tycker jag de varit väl hårda ibland dock).
Jag skulle gärna ta in Norges koncept rätt av. Med en förhistoria om Sverige inför dom olika uppdragen osv. Finare gård och ännu svårare uppdrag. Det hade varit roligt på riktigt!
 
Jag tycker nog att årets säsong är bättre än tidigare, och att vi intebehöver kopiera norges farmenkoncept.
Jag tycker att persongalleriet (än så länge) verkar vara bättre urvalt, det ser inte ut att vara några arbetsskygga wannabefamous-människor där, inga extremer alls. En stor förbättring bara det.

Allra bästa farmensäsongen var den första, där Benny snickaren vann.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 402
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 255
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 770
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp