Farmen 2020

Missade hotet. Vad handlade det om?
Vad som händer om storbonden inte gör som Momma vill. Att i så fall så blir det konsekvenser. Tyckte avsnittet inte handlade om annat. Det är dock lite sneaky och underförstått. Gissar att de är mer påtagliga utanför kameran.
 
Missade hotet. Vad handlade det om?
"Gör du si eller så, kommer detta och detta hända och dina dagar är räknade". Typ. Handlar om förstakämpeval och gårdskämpeval. Även "trevliga" människor i en trevlig grupp kan styra och ställa på ett hotfullt sätt.

Fredrik, tror jag sa: "Att folk inte bara kan vara med i sånt här och tävla själva?
Det är så otroligt tråkigt detta sociala paktandet, där de har planer till höger och vänster off camera. Det förtar lite av underhållningen att det är väldigt lite enskilda som tävlar, det är liksom bara ett socialt rävspel.
 
Inte mycket till fajt när grabbarna paktar och lägger sig. Snark vilket tråkigt ting. Och stackars Haroon. Det var ett bra försök att få oreda i grabbgänget, alternativt - var han 'hotad' till att göra valet exakt så eftersom jens ville hem och de vill göra tv ändå av det. Snark vad tråkigt!

Anade jag föresten att Simon satt på storbondeplatsen i slutsekvensen där om nästa avsnitt? Va liksom? 🤔
 
Inte mycket till fajt när grabbarna paktar och lägger sig. Snark vilket tråkigt ting. Och stackars Haroon. Det var ett bra försök att få oreda i grabbgänget, alternativt - var han 'hotad' till att göra valet exakt så eftersom jens ville hem och de vill göra tv ändå av det. Snark vad tråkigt!

Anade jag föresten att Simon satt på storbondeplatsen i slutsekvensen där om nästa avsnitt? Va liksom? 🤔
Jå, han satt på storbonde stolen.
 
Jå, han satt på storbonde stolen.
Ja, var tvungen att spela upp den sekvensen igen. Hmm, undrar hur jens tänkte där? Eller har han valt någon som kanske blir diskvalificerad eller nåt? Spännande! Jag gillar Simon så det hoppas jag vänder upp och ned på saker och ting!
 
Ja, var tvungen att spela upp den sekvensen igen. Hmm, undrar hur jens tänkte där? Eller har han valt någon som kanske blir diskvalificerad eller nåt? Spännande! Jag gillar Simon så det hoppas jag vänder upp och ned på saker och ting!
Men Simon... känns inte han väldigt arrogant och nedlåtande?
 
Jens försöker få sig själv att framstå som matcho. Blir bara löjligt.

Simon känns nedlåtande och trist.

Fransmannen gnäller på precis allt.

Sen har vi Momma, som fått sig storbondetiden upp över öronen.

Resten av gänget känns helt ok. Det var synd att fiskaren åkte ut.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 926
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 344
Senast: jemeni
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 355
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp