Farmen 2020

Jag kollar på tv4.
Har god lust att smygtitta på datorn men håller mig eftersom jag och min man har det som torsdagsunderhållning. 😁

Intressant att pakten kom fram idag gällande trion, jag hade faktiskt inte någon aning om att dom paktade med tjejen utan trodde det bara var Moma och Jens.
Ja, men dåså. Jag nattar barn (d v s sover) när det går på tv, så jag kollar på tv4 play.
 
Jag vet inte om jag ska avsky eller gilla honom. Han är smart och ärligt på sitt vis, men man kan inte anklaga honom för att se halvfulla glas direkt.
Jag kan också gilla honom ur ett perspektiv men å andra sidan tål jag inte hans gnäll ibland. Jag kan nog störa mig på att han gnäller på så banala saker kanske. Men tycker samtidigt att han verkar vara både rolig och schysst, när han visar den sidan.
 
Alltså Jens :D herregud vad sur han blev när allt inte gick enligt hans plan:laugh:
Samtidigt som jag tycker Mergim var en aning feg. Kändes som han ville protestera mot Jens eftersom han kände att han inte riktigt var med i deras grupp/pakt, men han vågade ändå inte gå så långt att han valde någon utanför gruppen :D
 
Nu i senaste avsnittet av Torpet fick jag svar för vad Linnea har gjort. Undra vad konsekvensen blir!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 907
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 352
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp