Farmen 2021

Verkar vara en del byggnader som är kvar från förra årets säsong. Dansbanan och hönsgården tex. De hade ju dessutom djur på farmen när de kom. Undra hur uppdragen kommer se ut i år?
 
Om jag gud förbjude skulle ge mig påsån här tävling så skulle jag ju pluggat på vissa basala kunskaper innan jag åkte iväg.

dessutom plöja ett par säsonger så man vet vad man har att vänta.

tex hur man tvättar sig med hjälp av en liter varmt vatten.
Hur man tänder eld i en spis.
Har plöjt ikapp alla avsnitt och skakar på huvudet redan.
Ska leta reda på namnet på min gissning till vinnare återkommer.
 
Om jag gud förbjude skulle ge mig påsån här tävling så skulle jag ju pluggat på vissa basala kunskaper innan jag åkte iväg.

dessutom plöja ett par säsonger så man vet vad man har att vänta.

tex hur man tvättar sig med hjälp av en liter varmt vatten.
Hur man tänder eld i en spis.
Har plöjt ikapp alla avsnitt och skakar på huvudet redan.
Ska leta reda på namnet på min gissning till vinnare återkommer.
En del är ju iofs lite smarta och spelar dumma. Det har ju hänt förr att vissa spelat helt ovetande så länge de kunnat.
 
Tycker de än så länge har haft de väldigt lugnt med tanke på att dels hade de redan en del djur och att de redan fanns en del grejer kvar sedan förra året. Dock blir de spännande och se vilka två som blir första kämpar ..
 
Brukar inte farmen engagera fler bukefalister?
Jag som inte tänkte engagera mig i år... men så upptäckte jag att Helena var med och oj vad jag hejar på henne och Henrik tror jag fortfarande kan ta hem det.
 
Brukar inte farmen engagera fler bukefalister?
Jag som inte tänkte engagera mig i år... men så upptäckte jag att Helena var med och oj vad jag hejar på henne och Henrik tror jag fortfarande kan ta hem det.
Jag följer också farmen men har vant mig av med att lufta tittandet sedan min kollega förra säsongen slutade följa dag för dag. Det var givet samtalsämne innan.

Tycker ändå inte det hänt så mycket i år? De kommer hyggligt överens och jobbar på liksom. Sitter just nu och kollar på gårdagens avsnitt, så får se om det händer något nu 😎
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som tittar? Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Svar
7
· Visningar
375
Senast: Mirre
·
  • Artikel
Hästnyheter Super-GP, den mäktiga finalhoppningen för alla årets GP-vinnare på Longines Global Champions Tour, avgjordes på lördagskvällen i Prag...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
775
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter Det börjar dra ihop sig till halvtid i ATG Riders League. Denna vecka är det dags för säsongens tredje omgång av den populära hoppserien...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp