Sporthorse

Trådstartare
Vad ska ni köpa/göra/bjuda på i fars dag?
Jag funderar på att köpa ett par fina vinterskor, alternativt parfym eller kanske boka en weekendresa till bebisens pappa och så bjuda på någon middag hemma (svårt att gå ut med en liten bebis).
Känner att jag kan behöva lite inspiration.
 
Jag kommer nog åka till pappa, kanske ta en springtur (gemensamt intresse) och fika efteråt. Tror jag kanske ska slå på stort och köpa honom en lakritsadventskalender i år, men vi får se.
 
Jag skrev o frågade min bror (som är pappa han också) ifall vi kanske skulle gått ut o ätit han, jag och pappa o ev hans fam. Får se :). Förra året åt vi blå prinsesstårta hemma hos pappa.
 
Jag kommer nog åka till pappa, kanske ta en springtur (gemensamt intresse) och fika efteråt. Tror jag kanske ska slå på stort och köpa honom en lakritsadventskalender i år, men vi får se.

Åh, vi köpte en lakrits kalender till pappa förra året jag och bröderna. Det var väldigt uppskattat! :bump:

I år vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. En grilla-korv utflykt till skärgården om det är fint väder kanske. Sånt drog alltid pappa med oss på när vi var små :D

Sen har jag beställt en personlig sagobok till bebis och hennes pappa, som handlar om dem. Får nog hjälpa bebis att fixa lite frukost på sängen åt maken eller så också :p
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 205
Senast: skogaliten
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Zacci
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp