Farsdag present?

Hittade en tjej på facebook som gör fina tavlor, så beställde en varsin till pappa och bonuspappa.
 
Vad ska ni köpa i farsdagspresent? Behöver tips!

Min sambo får en Gant-tröja och middag på Teleborgs Slott, till min pappa blir det rak- och hudvårdsprodukter samt middag nånstans i presentkort, vi brukar samköra så vi åker ut med sambons föräldrar och mina ihop nångång när det passar alla.. :up:
 
Barnens pappa får kläder. T-shirt, skjorta och en stickad polo. Min far får ett telefonsamtal och svärfar (och svärmor såklart) blir bjudna på middag.
 
Vi firade redan idag då min pappa åker och jobbar i Norge imorgon.
Av mig fick han lite finare knäckerbröd, viltchips, onsalakorv, en spansk ost i chilissås och en mörk choklad med citron och ingefära. Han gillar mat.
Och så fick han en norsk ficklampa (han är halvnorsk) som jag hittade på en julmarknad idag. Det är ett avlångt träföremål som det står norsk ficklampa på, det sitter en tändsticksask ovanpå och längst fram är det en klädnypa man ska sätta fast en brinnande tändsticka på :idea:. Så den skrattade han rätt gott åt :D
Han fick även lyfta på lite tidningspapper som låg i paketet med charkvarorna så låg där en ultraljudsbild på hans barnbarn to be. Det var ju en liten trevlig överraskning :)
 
Min pappa är död sedan ganska många år. Maken firas av dottern genom att hon (läs: jag) gjort hans favoritpaj. :D
 
Vad ska ni köpa i farsdagspresent? Behöver tips!

Bok?
Trisslott?
Choklad / Valfritt godis?
Flaska whisky?
En kram?
Restaurangbesök?
Handskar/mössa/halsduk?
Jägarstrumpor med batteri?
Massage/SPA-besök?
En letsdeal-deal med passande innehåll?
Ett skolset till barn i krigsområden via unicef?
 
Jag har tydligen köpt en tröja :p
Eftersom pappa bor drygt 20 mil bort fick mamma köpa nåt från mig han behövde.
 
Har skiljda föräldrar där farsan jobbar under sina helger. Slank förbi när har fortfarande var på jobbet, skrev en fin lapp på ett nyköpt paket favoritkaffe™ som jag därefter placerade på skrivbordet.

Vi kunde inte ses och det va ju ingen jättepåkostad present, men det är tanken som räknas och han blev väldigt glad, framför allt så kom den ju oväntat :D
 

Liknande trådar

Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Barbabelle
·
Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 182
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
198
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp