Farsdagspresenter (Utbruten från Sommarföräldrar 2018 del 2)

Cilla89a

Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.


Pratade med syrran tidigare dag om fars dag, om vi skulle ses och gå ut och äta med pappa eller liknande, och då slog det mig, att sambon har ju blivit pappa nu och bör såklart också firas :angel:
Funderar på att köpa något som ska symboliseras med Nora, men vet inte vad?
Har ni tips?
 
Pratade med syrran tidigare dag om fars dag, om vi skulle ses och gå ut och äta med pappa eller liknande, och då slog det mig, att sambon har ju blivit pappa nu och bör såklart också firas :angel:
Funderar på att köpa något som ska symboliseras med Nora, men vet inte vad?
Har ni tips?
Vi har gjort fotavtryck på papper som ska bli ett kort till pappa. Det räcker för oss. Det går att trycka med färg på örngott och sådant också, det gör dom som pyssel på öppna förskolan. Annars har jag sett tröjor och sång flimmra förbi på fb där det står "världens bästa pappa" osv.
 
Pratade med syrran tidigare dag om fars dag, om vi skulle ses och gå ut och äta med pappa eller liknande, och då slog det mig, att sambon har ju blivit pappa nu och bör såklart också firas :angel:
Funderar på att köpa något som ska symboliseras med Nora, men vet inte vad?
Har ni tips?
Vi behöver ett bärskydd, så det blir en dyrare farsdags-present här :).

Annars funderade jag på en ram med plats för två bilder, en med ett fotavtryck och så ett foto på honom.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
16
· Visningar
2 332
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: leoparden
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: clusia
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp