Fast på Jobbet

Hambo

Trådstartare
Jag är fast på Jobbet och kan inte komma i väg till Göteborg
Nån annan som ska dit i dag ?

Hej från Hambo
 
Senast ändrad:
Sv: Fast på Jobbet

Inte direkt väder för att gå på lopp på Säve. Tycker synd om alla som ska gå där hela dagen - även om det är ett par fina lopp.

Hade hellre varit i Paris!:love:
 
Sv: Fast på Jobbet

Vädret var inte så illa ändå som man kunde tro, det lugna ner sej o klarna upp hyfsat, några solglimtar under dagen och inte en droppe regn! Först i slutet av dagen tog det i igen.
 
Sv: Fast på Jobbet

Just nu är jag glad att jag är hemma och inte i Värmland !
Men jag längtade efter någon som fn är i värmland:o
Hej från Hambo
 
Sv: Fast på Jobbet

Jag antar folket som stått ut på galoppen denna Blöta? dag ???

Hej från hambo
 
Sv: Fast på Jobbet

Haha jaha okej :D ja det är de verkligen värda! Vilket slit det är att få allt att klaffa o fungera. Och banan har verkligen blivit kanonfin!
 
Senast ändrad:
Sv: Fast på Jobbet

Det var ju inte blött och det är inget "att stå ut med", det är bara trevligt!:bump:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 237
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Wille
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 864
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp