Fått instagramkontot avstängt?

Fibusen

Trådstartare
Någon annan som drabbats? Först skrev mamma till mig att hon fått sitt konto avstängt, jättekonstigt då hon liksom är 65+ och lägger upp något en gång i månaden typ och verkligen inte sitter och kastar ur sig något olämpligt. Nu när jag gick in på mitt konto så kunde jag bläddra runt ett tag, sen låste det sig och plötsligt stod det att mitt konto var låst. Jag anar något fuffens?
 

Bifogade filer

  • 08CF51A2-9C47-4281-9F1B-E63225811696.png
    08CF51A2-9C47-4281-9F1B-E63225811696.png
    43,8 KB · Visningar: 95
Senast ändrad:
Någon annan som drabbats? Först skrev mamma till mig att hon fått sitt konto avstängt, jättekonstigt då hon liksom är 65+ och lägger upp något en gång i månaden typ och verkligen inte sitter och kastar ur sig något olämpligt. Nu när jag gick in på mitt konto så kunde jag blöder runt ett tag, sen låste det sig och plötsligt stod det att mitt konto var låst. Jag anar något fuffens?
Mitt ex har oxå fått sitt konto låst.
 
Från aftonbladet:

Många användare möts av att deras Instagram-konton plötsligt stängts ner. Foto: Läsarbild
Tusentals Instagram-användare har problem med sina konton. Många har rapporterat via Downdetector att de inte kan logga in. Andra skriver på bland annat Twitter att deras konton försvunnit eller plötsligt stängts ner.
"Vi är medvetna om att användare upplever problem med Instagram-appen, just nu! Vi jobbar med och åtgärda problemet", skriver Meta-support
 
Jag råkade klanta till det i somras och blev utlåst från mitt konto.
Hörde av mig till supporten via mejl och lyckades låsa upp det till slut.
 
Från aftonbladet:

Många användare möts av att deras Instagram-konton plötsligt stängts ner. Foto: Läsarbild
Tusentals Instagram-användare har problem med sina konton. Många har rapporterat via Downdetector att de inte kan logga in. Andra skriver på bland annat Twitter att deras konton försvunnit eller plötsligt stängts ner.
"Vi är medvetna om att användare upplever problem med Instagram-appen, just nu! Vi jobbar med och åtgärda problemet", skriver Meta-support

Det förklarar varför jag tappat 5 följare!
 
Från aftonbladet:

Många användare möts av att deras Instagram-konton plötsligt stängts ner. Foto: Läsarbild
Tusentals Instagram-användare har problem med sina konton. Många har rapporterat via Downdetector att de inte kan logga in. Andra skriver på bland annat Twitter att deras konton försvunnit eller plötsligt stängts ner.
"Vi är medvetna om att användare upplever problem med Instagram-appen, just nu! Vi jobbar med och åtgärda problemet", skriver Meta-support

Toppen, jag var in direkt på Aftonbladet när jag upptäckte det, eftersom mamma fick samma meddelande så fattade jag att det var något knas, men då stod det inget om det än. Då avvaktar vi bara! 😊
 
Nu har jag fått tillbaka kontot, men det står att det inte går att uppdatera flödet, och inte så mycket annat fungerar heller! 🤣
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 718
Senast: jemeni
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 303
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp