Fautras Provan funktioner

trofé

Trådstartare
Intresserad av att byta till ett sådant. Hur släpper man frambommarna, kan man göra det från utsidan? Har alla årsmodeller liten utskjutbar ramp? Och kan man alltid lasta ur genom framdörrarna?

Andra + och -?
 
Intresserad av att byta till ett sådant. Hur släpper man frambommarna, kan man göra det från utsidan? Har alla årsmodeller liten utskjutbar ramp? Och kan man alltid lasta ur genom framdörrarna?

Andra + och -?
Om du går in på Fautras hemsida så finns flera demonstrationsfilmer där du nog får svar på de flesta av dina frågor.😊
Jag kan ta bort frambommarna både från utsidan (säkerhet) o inne i släpet. Har ett provan premium från 2018.
Är väldigt nöjd med mitt släp.
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 363
Senast: HannaZ
·
Utrustning Är det någon som vet några transporter, förutom Fautras som jag redan har koll på, som har bakbommar man kan stänga från där man står...
Svar
11
· Visningar
1 051
Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Jag har lånat ett Star Trailer Rubin (någon av de årsmodellerna som är vita med blå/vinröd/grön dekor) för att köra ponnyn till...
Svar
3
· Visningar
506
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp