Bukefalos 28 år!

_FiA_

Trådstartare
Gunnar varför kan du inte skapa något som heter "mina favoriter" eller liknande, där alla trådar man svarat i eller favoriserat ligger, så man snabbt hittar dom. Ibland kommer man inte ihåg vart man svarat,:)

Det skulle även vara bra med en "populärast just nu " Där alla trådar som är "heta" ligger
 
Sv: Favoriter

Jag kan svara på dina första önskemål. Det går redan. Gå in i trådverktyg och klicka på "Prenumerera på den här tråden"

Automatisk prenumeration av trådar med eget inlägg; Gå till Kontrollpanelen/Redigera alternativ/Meddelanden & trådbevakning/Standardalternativ för trådprenumeration. Gör ditt val.
 
Sv: Favoriter

Om man inte prenumererat och vill hitta tillbaka till alla inlägg man skrivit kan du gå till din profil:
http://www.bukefalos.com/f/member.php?u=1827
Där kan du välja statistik och sedan alla dina inlägg eller trådar.

Men att förenkla detta på något sätt vore en bra ide, förhoppningsvis kan det ske en del förbättringar av detta när det planerade bytet av forumsystem sker.

När det gäller populära trådar så finns detta enbart på förstasidan just nu. Nere till vänster "Dagens populära trådar". Till höger på i princip alla sidor ser man dock de senaste inläggen i forumen.

Kom gärna med fler tips och förslag, en del kan kanske ordnas fort och andra kanske kommer längre fram och somliga står jag över, men jag är glad för alla förslag och tips.
 
Sv: Favoriter

Jo att man kan gå in på profilen vet jag, fast det känns lite omständigt. Som sagt så vore det en förbättring om det fanns på första sidan i någon rad där :)
 
Sv: Favoriter

Men att förenkla detta på något sätt vore en bra ide, förhoppningsvis kan det ske en del förbättringar av detta när det planerade bytet av forumsystem sker.

I IPB finns en gadget som heter bevakade trådar/inlägg. Då är det lätt att hitta tillbaka till det man skrivit i eller valt att bevaka... (bara ett tips! ;) ) Man kan hålla koll på så många trådar man vill...
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 613
Senast: MJLee
·
Kultur För att inte spåra ur vad gör vi-tråden för mycket så skapar jag ny tråd. Jag har haft den catchiga BR-jingeln 'vet du vad det bästa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 047
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
646
Senast: cambodia
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp