Bukefalos 28 år!

Favoriter.

Sv: Favoriter.

Det är viktigare i detta fallet att veta vilken webläsare du använder än vilket OS (operativsystem) du har :angel:

Men i de webläsare jag har i min burk (IE, Opera, Firefox och Flock) så klickar du på Favoriter/bokmärken i arkivraden så att rullgardinsmenyn öppnas
drar ner muspekaren i menyn och högerklickar
välj ordna efter namn/sortera efter namn
 
Sv: Favoriter.

Det funkar inte... kommer bara upp ordna favoriter. Skapa mapp. flytta till mapp.Byt namn, ta bort.
 
Sv: Favoriter.

Du ska inte öppna via "stjärnan" utan via den favoriter som ligger i arkivraden. Alltså den jag markerat med en röd oval på bilden nedan.

favoriter.jpg


Funkar det ändå inte så kan du prova nedanstående:
Håll nere ALT-knappen och tryck på F. Då öppnar sig rullgardinsmenyn.
ställ muspekaren någonstans i den
högerklicka
då kommer valet sortera efter namn vara det näst understa alternativet i den menyn du då får upp.
 
Sv: Favoriter.

Tack snälla, skall prova i morgon, är för trött nu. Jag klickade där uppe och ej på stjärnan.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 525
Senast: EmmaBovary
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
791
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Vilka är era favoriter bland julfilmer/julserier?
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 676
Senast: Reville
·
  • Artikel
Hästnyheter Para-dressyrfinalerna badade i sol och de tunga favoriterna, ankare i landslaget flera av dem, höll för trycket och tog guld. Louise...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp