Favoritgaloppörer.

Sv: Favoritgaloppörer.

Finns det någon här som vet något om en hingst som hette Jimmt the singer? Såg en avkomma efter han för massor av år sedan. Tyckte att hon var så himla fin.
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Elleanthus, fast han löper inte än. Men när han kommer
på banan då jävlar ;D
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Mina favoriter nu är Tam O'Rito, Icaros, Kawa Heart, Aramus, Funny Legende och Halfsong.
Mina arabfavoriter är Assischca, Gold Strike (min första arabkärlek), Black Jack och Catatcha.
 
Sv: Re: Favoritgaloppörer.

Knappast länge sen man såg Berthram på banan ju! Så honom minns vi! :)
 
Sv: Re: Favoritgaloppörer.

Länge sen, jag tycker två år är ganska länge, eller 1.5 kanske det är men ändå. Lätt att glömma när det kommer så mycket nytt :)
 
Sv: Favoritgaloppörer.

mina är ju magic spell och teletubbie!! det är mina 2 egna stjärnor---:banana:
 
Sv: Re: Favoritgaloppörer.

Bia skrev:
För min del är det Arabgaloppen som gäller ;)!
Löper nu: Parnassos, Sakee, Shadora, Will Sham.
Löpt förr: Shades of Dawn (arabgaloppens drottning), Eldorado m.otal söner bl.a El Tornado, Elcatero m.fl

Sakee är absolut min favorit, har faktiskt ridit ett snabbjobb på honom, vilken häst :love:
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Melmac






haha melmac e pappa till macpepper ! :D


mina favoriteer Sunny Creek, Caroline Player, Tiny Dancer , Tomahawk, swedish flyer ja och oliver turf :D
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Kom på att jag ville tipsa om alla de träningsbilder som tas på Täby Galopp av Sofia Nordin på mornarna. Hon står vid banan o fotar så de flesta tränarna som använder DT-banan för träning är representerade.

Kanske ni har någon favorit Häst/Ryttare som ni är nyfikna på hur de ser ut i tränig! Om inte annat kan man ju fnissa åt ryttarminer mm.. :)

www.isolaracing.se
Bildsidan: http://www.isolaracing.se/fotografier.htm
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Sakee det är väl maj löffs häst?
hAR SÄTT HAN STARATA NÅGRA GÅNGER I Gbg
 
VINE såklart.. :)

10årig hingst som still going strong! Och så "jobbar" jag ju med honom dock.... Men fan vilken pondus! :love:
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Fuel Injection fastnade jag fort för när jag gjorde min praktik hos McLaren. Även Eagle Trick är en fin häst.
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Här finns en bild på en urläcker häst, vem är det? 10e kortet, där det står Andersson under.
 
Sv: Favoritgaloppörer.

Jaaadu, ibland är det så...

Antingen så är de helt "löpmässiga" i kropp osv... men springer helt enkelt för långsamt...
ELLER som vissa jag känt :devil: så är de bland banans snabbaste i träning, fast gillar inte löpen...

Vissa håller ju inte i senorna heller, men kan gott bli alldeles utmärkta rid/avelsdjur

eller andra fel (hjärta/luftvägar)... you name it.

Men hon är väldigt fin att titta på, Nikita ;) eller hur?
 

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hey! Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Svar
7
· Visningar
1 426
Senast: SQT
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 842
Senast: fio
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 441
Senast: terese
·
Avel Gjorde lite efterforskningar i en hästs stamtavla och den hade där färgbetäckningen Overa (Paint). Eftersom det handlar om en spansk...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp