Favoritgaloppörer.

G

GoddessOfLove

Som löper nu och som har löpt.

Mina favoriter är Charming Sally, Won't Care Today, Colour of Magic, Zeneca, Nala, Fujitarra (stavning?), Cat on the top, Anchoridge och Gambensina. :)
 
Måste faktiskt säga att Jackinthebox är jäkligt charmig!! :):

MYCKET svårt att komma på vilka mina favoriter är... hm...

Valley Chapel är iaf. en... :smirk:
Prince Valentine en annan.
o Joystar är också en favorit.. =) Samt Golden Note.. hehe kan nog fortsätta hur länge som helst.. :smirk:

Håller med om att Zeneca är läcker! :)

Nala har ju gått o blivit ridhäst nu, så henne väljer jag bort.

Har rätt många i förrådet som jag gillar.. :)
 
mina favoriter finns inte längre :(
Red Simba och Vichy

Tycker att Charming Sally är väldigt vacker
 
Såg ju aldrig Simba mer än på kort, men han såg superfin ut.. :(

Vichy var så jäkla otroligt läcker!!! Sorgligt slut för en så fin och älskad häst.

Bruno Nilsson-tränade Lifar (hette Fokin förrut) är en helt otroligt vacker häst det med!

Sorgligt att du måste sälja Zinzano.. :(
 
Min favorit är Flashpoint för det är en häst som vi äger. Ni vet troligen inte vilken häst det är men han löpte under mitten av 90-talet. Han vann både på slätt och över hinder, bla Drottningens Pris. Han hade många skador men lyckades ändå komma tillbaka till banan. Dessutom är det en helt fruktansvärt stor häst hela 172 cm.
Här är en bild när han vinner sitt första hinderlöp, det är den bruna hästen.. http://www.orcafat.com/photo/images/Falttavlansbilder/large_Picture%20004.html
 
Har hört talas om namnet, kan ha sett honom -97 lr nåt. :)

Fin var han iaf! :):
 
Mina favorter som har löpt är Mohini, Itsabrahma och Homossassa(?)(rättstavat???) :confused:
Dom som löper nu: Itsadancer, Gol Star, Green Valley, Alberg, Val De Mar och Tragic Love! :rofl:
:cool: Molly :cool:
 
Homosassa stavas han, nästan rätt!! :)

Instämmer om att Itsabrahma är en riktigt läckebit. *s*

Varför Mohini?

Arlberg verkar bli en kanonhäst!! :):
 
El Wodkine gillar jag, han är en arabgaloppör som ni säkert vet. Hmm sen har vi väl Battle Ground, Berthram m.fl.
Är inte så jätteduktig på namnen. Har varit 2-3 ggr på Strömsholm o tittat bara.. Skulle gärna åka till Täby.. :)

Sen såklart min egen pålla fast jag har aldrig sett henne på löpet då.. Men hon var duktig! 34 starter o 3-4-1 samt sprang in över 78 000 kronor. Detta var från 89-94. Ala Wing heter hon.
 
Jag måste säga Valley Chapel. Men visst finns det många andra snyggingar :), tex på blden: Split Banana. Står i USA, jag hade turen att lära känna "Split" under en studieresa och bla bla. :bump:
 
Han skadades allvarligt på Derbydagen, (hans sista start)

Hehe, undra hur många namn man kan inom galoppen, tusen kanske?
 
Mina favoriter e...

...Cooper's
...Valley Chapel
...Val de Mar
...Joint Regent
 
Ingen har sagt något om Aramus??? Han är ju skitfin!!! Det är min favoritgaloppör. Barros Luco och El Corazon är också jättefina!
 
More Amour :love: för hon e så j*vla fin, Soap Hero för att han e söt och har världens häftigaste namn, Songline för att han e fin och bra, Lillpizza för att hon e söt och har gulligt namn... :) Har ingen riktig favoritgaloppör
 

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hey! Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: SQT
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 830
Senast: fio
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 433
Senast: terese
·
Avel Gjorde lite efterforskningar i en hästs stamtavla och den hade där färgbetäckningen Overa (Paint). Eftersom det handlar om en spansk...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp