Favvorittrådar!

Jag har just löst det :eek:

Min puckade hotmail adress har plötsligt börjat betrakta dom mejlen som skräppost :confused:
 
Jag kollar junken i hotmail varje dag - och markerar det som inte är skräp som "not junk" (det går om man öppnar mailet).

Men funktionen är inte hundraprocentig, en del avsändare som jag vet att jag markerat tidigare hamnar i junken ändå.

mandalaki
 
Men det kan du väl göra? Om man står i maillistan - eller öppnar ett mail, minns inte vilket, så får man upp en länk till Options nånstans på sidan. Där höjde jag min säkerhetsnivå så att filtret dök upp. Innan det hade jag inget alls, om jag minns rätt.

mandalaki
 
Om man går in under alternativ, säkerhetsfilter så finns det tre alternativ, låg, förhöjd och exlusiv. Inget alternativ där man slipper filtret :crazy:

Jag hade inget filter förut, men nu verkar det omöjligt att bli av med det. Får mejla hotmail och fråga.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
470
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 710
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Hästnyheter Något håller på att hända inom dressyrsporten. Det går inte längre att hävda engångsföreteelser eller ögonblicksbilder, nu är hästarnas...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 296
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp