FB - kalender

lisa412

Trådstartare
Är det bara evenemang som gäller om man vill ha nån slags kalender på facebook. Jag vill helst ha nått så att man tydligt kan se vad som händer under veckan eller månaden. Funkar evenemang bra till det eller finns det nått annat vis?

Hoppas ni förstår vad jag menar :)
 
Är det bara evenemang som gäller om man vill ha nån slags kalender på facebook. Jag vill helst ha nått så att man tydligt kan se vad som händer under veckan eller månaden. Funkar evenemang bra till det eller finns det nått annat vis?

Hoppas ni förstår vad jag menar :)
Gammal tråd, men jag har samma fråga. Jag skulle vilja ha en kalender i en sluten grupp. En där man aktivt måste söka informationen om det händer nåt speciellt en viss dag. .
Lite likt en googlealmanacka..
 
Gammal tråd, men jag har samma fråga. Jag skulle vilja ha en kalender i en sluten grupp. En där man aktivt måste söka informationen om det händer nåt speciellt en viss dag. .
Lite likt en googlealmanacka..
Du kan ju dela en kalender på google med de du vill. Eller ska det vara just på fb?
 
Du kan ju dela en kalender på google med de du vill. Eller ska det vara just på fb?
Alltså jag har en grupp för vårt lilla stall och skulle vilja föra in hovslagarbesök och så, om jag ska ha en extern googlekalender så behåller jag nog hellre planeringstavlan i sadelkammaren då det enda blir en sak till 😇.
 
Alltså jag har en grupp för vårt lilla stall och skulle vilja föra in hovslagarbesök och så, om jag ska ha en extern googlekalender så behåller jag nog hellre planeringstavlan i sadelkammaren då det enda blir en sak till 😇.
Jag hade nog delat länken till kalendern och nålat högst upp i gruppen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 831
Senast: MCP
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 703
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 117
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp