FB och reklam

orientalkatten

Trådstartare
Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en reklamnotis. Fler som upplever att FB har blivit så mycket mindre användarvänligt, om man inte gillar all reklam vill säga.
 
Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en reklamnotis. Fler som upplever att FB har blivit så mycket mindre användarvänligt, om man inte gillar all reklam vill säga.
Jag upplever att det blir mer reklam ju mer tid jag spenderar på att scrolla. Dvs är jag inne en snabbis för att kolla en specifik grej och bara scrollar snabbt så är det knappt nån reklam alls, men om jag sitter och döscrollar en stund så blir det helt extremt med uppemot 3/4 av flödet.
 
Jag får i vågor en massa reklam eller 'rekomenderat för dig' innehåll. Klickar jag nitiskt dessa i några dagar försvinner de.
 

Liknande trådar

Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 812
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: Hazel
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 378
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
571
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp