Fd Galoppörer!

B

Bessie

Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare.

*cia* :banana:
 
verkar ju inte finnas någon iallafall... trist, hade varit kul med en sån sida.
Så du har oxå fullblod som gått på bana, kul :)
 
Vi kan ju tillsammans göra en hemsida om fd galoppörer. För att höja deras status och försöka få bort deras hos vissa dåliga rykte. Visa vilka fina och trevliga ridhästar (och körhästar) de kan bli och att det finns många som kan gå väldigt långt i rätt händer.
 
Hemsida på G!

Hemsida om fd galoppörer är på gång.., meddelar när den är besökstillgänglig och adressen förstås..:) Har DU några förslag på vad som skall finnas med?! :idea:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har varit med dottern och provridit en 10-årig fd galoppör som fick en gaffelbandsskada då han var 6 år och som var klar med rehab...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Fiorano
·
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 559
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 468
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Jag har bestämt mig för att köpa ett fullblod på 4 år från galoppen (om hon går igenom vet.bess) . Hon har tävlats fram till augusti det...
Svar
14
· Visningar
2 451
Senast: Blåabär
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp