Feinschnitt

em76

Trådstartare
Tysk (?) varmblodshingst. När levde han? Har han stått i Sverige? Några bra avkommor? Bild?
 
Sv: Feinschnitt

Tyvärr vet jag inte avelsföbund, men han är morfar till ett sto reggat i ASVH och enligt stoets ägare är far och morfar tyska.
 
Sv: Feinschnitt

Jag hittar flera stycken tyska hingstar med det namnet. Två helbröder födda 1974 och 1975 med siffrorna I och II efter namnet, e Wendekreis, är de som kan passa i ålder. De andra är födda 1929 och 1933.
 
Sv: Feinschnitt

Jag hittade henne i en resultatlista, Feinschnitt Z troligen en belgisk hingst alltså.
 
Sv: Feinschnitt

Den Feinschnitt jag tänker på ägdes av Nelson Pessoa och dog väl utav foderförgiftning? fast jag tänker kanske inte alls på samma. eller är jag helt ute och cyklar?
Det var väl nån häst o tävlade i Faösterbo för ett par år sedan som hade ett spektakulärt utseende E. just denna hingst. den Hade verkligen silverman och var i övrig brun vill jag minnas. Har på tungspetsen vad den heter, återkommer när min hjärna kommit igång.
Vad heter han amerikanen som rider världscupen, Norman Dello - Jojio? Hans häst (fuxen) Orlando är väl efter Feinschnitt?
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: KattenJ
·
Kropp & Själ På Youtube finns det nu en serie "7 vs wild" på tyska. Men det är en stor succé i Tyskland. Jag följer den och tycker att det är kul...
Svar
1
· Visningar
221
Senast: bettysmatte
·
Samhälle Vilka är bra, vilka är gratis och vilka är kanke inte gratis men definitivt värda pengarna? Helst polistiskt obundet Är intresserad av...
Svar
11
· Visningar
452
Senast: Kadi
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
352
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp