Fel format.

bananabambi

Trådstartare
Jag behöver hjälp. Ska från photoshop spara om en bild från PSD till JPG, så jag kan ladda upp framkalla bilderna jag gjort om. Hittills har det alltid gått, men nu kan jag inte längre välja att spara dom i JPG, enbart PSD, PDF, RAW, PNG och TIF finns.

Någon?
 
Sv: Fel format.

Jag använder Save for the Web när jag ska spara i jpg. Finns lite längre ned under Save As :)
 
Sv: Fel format.

Det troliga är att bilden är i 16 bitar och att du måste konvertera den till 8 bitar för att kunna spara i Jpeg!

Image--> Mode---> 8 bits/channel
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 487
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
899
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 344
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 536
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp