Fel på min bärbara dator?

bettysmatte

Trådstartare
Upptäckte idag att det blir en liten rund "skugga" av och till nere i "menyraden". Ser ut ungefär som om man lägger ett finger på skärmen, dvs att det temporärt blir lite mörkare och sedan återgår till det normala igen. "Skuggan" kommer och går, och ibland "fladdrar" det till i området. Är det skärmen det är fel på (datorn är inte mycket mer än något år gammal, om jag inte minns helt tokigt), eller är det något med drivrutinerna (eller liknande)? Vad kan jag testa/kika på?
 

Liknande trådar

Äldre jag har sett massvis av personer dammsuga sina datorer, både stationära och bärbara flera gånger. När jag gjorde det straxt innan jul...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: emlem
·
Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 162
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Om det inlägget här hamnat fel får moderator flytta. Min nya laptop (några månader gammal) på jobbet har en blank bildskärm och jag...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: cewe
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 412
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp