JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felfri ritt av Cattis i terräng
Moderator
Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 6
Hemmet Jag har flera klädesplagg ute i förrådet som jag har klippt av ärmar, knappar och andra detaljer ifrån. Tanken var att jag skulle...
Avalbane
Alldeles nyss
OS 2026
Fritid Jätteroligt för Häggis att få till ett bra lopp. Jag var inte imponerad av uttagningen, men får äta upp det. Han imponerade verkligen...
Rumpnissen
2 minuter sedan
.
Dagbok Måste katten ha låda inne...? Du bor på landet, vad jag förstår? Och katten vistas utomhus också? Vi har kattlucka på ena ytterdörren...
Otherside
5 minuter sedan
Svar: 1 312
Visningar: 91 912
Dagbok
FÅRtråden
Lantbruksdjur Det här med selen - går det överdosera?
Vi har alla tackor tillsammans men bara hälften är betäckta. Vi delar på dom när lamningen drar...
TantAgda
18 minuter sedan
Svar: 1 193
Visningar: 234 373
Djur
Vart får man tag på kattungar?
Övr. Katt Kolla i dina lokala FB-grupper. Det brukar ofta finnas om man lägger in ett eget inlägg. Eller någon som vet.. Etc.
Amanda_F
52 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 139
Katt
Hästägare - jobb
Hästmänniskan Jobbat kontorstider (men oftast 0630-15 då vi har flextid) och funkade trots pendling - innan vi fick barn.
Blyger
11 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Vi har också en sån på ridskolan! Han ser så tråkig ut när han går med de orutinerade men så är han egentligen känslig och väldigt...
Michellan95
30 minuter sedan
Svar: 1 176
Visningar: 116 123
Träning
Dressyrsnackis 20
Dressyr Har haft så härligt väder här hela veckan 😍
Lite kallt på förmiddagarna när jag är i stallet men ingen blåst och solen värmer verkligen...
Bison
41 minuter sedan
Svar: 227
Visningar: 11 341
Grenar