Bukefalos 28 år!

Felicia har blivit storasyster!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fillifjonkan

Trådstartare
I tisdags em (26/4) fick kom värkarna och vi var inne på förlossningen 19.30 och var då öppen 3 cm. Kl 23.03 föddes våran lille Nils efter 13 minuters krystvärkar! Han vägde 3710gr och är 51 cm lång och han har mycket svart hår på lilla hjässan. Han kom ju 8 dgr förre bf och det var ju tur med tanken på storleken. Det är så underbart att ha en liten mjuk, doftvänlig bebis att tjusa med igen!! :banana:
 
Sv: Felicia har blivit storasyster!!!!

Jättegrattis! Snosa ordentligt på den lille! Jag gör inget annat än pussar och snosar på min lilla Florian som är en månad nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger...
2
Svar
20
· Visningar
2 222
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
2 949
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 522
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp