Felix Buhler täcken

Ace

Trådstartare
Jag är på jakt efter halvhalstäcken med 50 eller 100g fyllning och hittade dessa. Någon som vet något om märket?

Jag är annars helt såld på Horseware men deras ända wug med 100g är rhino vilket blir för tajt runt bogen.

Felix buhler täcket som knäpps på sidan ser spännande ut tycker jag. Jag gillar också att de är vadderade över manken.
 
Jag är på jakt efter halvhalstäcken med 50 eller 100g fyllning och hittade dessa. Någon som vet något om märket?

Jag är annars helt såld på Horseware men deras ända wug med 100g är rhino vilket blir för tajt runt bogen.

Felix buhler täcket som knäpps på sidan ser spännande ut tycker jag. Jag gillar också att de är vadderade över manken.
Felix Bühler är det egna varumärket hos tyska ridsportkedjan Kraemer. Helt okej prylar överlag, inte billigt skräp liksom. Har visserligen inga täcken av det märket men andra grejer och de är helt ok.
 
Jag är på jakt efter halvhalstäcken med 50 eller 100g fyllning och hittade dessa. Någon som vet något om märket?

Jag är annars helt såld på Horseware men deras ända wug med 100g är rhino vilket blir för tajt runt bogen.

Felix buhler täcket som knäpps på sidan ser spännande ut tycker jag. Jag gillar också att de är vadderade över manken.
Felix Bühler är ursprungligen en schweizisk firma som numera tillhör tyska Krämer (huvudkontoret ligger dock fortfarande i Schweiz). Jag tycker att deras grejor överlag är ganska bra. I täckesväg har jag dock bara ett fleecetäcke (som är helt ok) av deras egna märke.
 
Jag är på jakt efter halvhalstäcken med 50 eller 100g fyllning och hittade dessa. Någon som vet något om märket?

Jag är annars helt såld på Horseware men deras ända wug med 100g är rhino vilket blir för tajt runt bogen.

Felix buhler täcket som knäpps på sidan ser spännande ut tycker jag. Jag gillar också att de är vadderade över manken.

Har spanat på deras grejer men finner inte att de kan skicka till Sverige(?). Framförallt HW då eftersom det har några varianter som ej tycks finna i Sverige i dagsläget.
 
Har spanat på deras grejer men finner inte att de kan skicka till Sverige(?). Framförallt HW då eftersom det har några varianter som ej tycks finna i Sverige i dagsläget.
Felix Bühler själva skickar nog bara inom Schweiz, men har du kollat på Krämers hemsida (kraemer)? De tror jag skickar till Sverige, men vet inte om de har hela sortimentet.
 
Felix Bühler själva skickar nog bara inom Schweiz, men har du kollat på Krämers hemsida (kraemer)? De tror jag skickar till Sverige, men vet inte om de har hela sortimentet.

Kollade just via krämer och där kunde de skicka till typ alla länder utom just Sverige som saknades i checkouten när man väljer land och adress. Ska se om jag kan kontakta dem och få ett svar, för Sverige är angivet på "shipping" sidan och att dhl kan skicka till Sverige (det kan ju vara så att det bara är missat i checkouten).
 
OK, så kan det vara. Jag såg också att Sverige fanns med i Shipping-listan och det verkar ju konstigt att Sverige skulle vara uteslutet när de verkar skicka till hela övriga EU etc.
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals...
2
Svar
35
· Visningar
3 619
Utrustning Min häst är expert på att demolera täcken vid knäppningen i utetäcken. Använder bara när det regnar eller är kallt och är noga att inte...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: quigley
·
Utrustning OBS!!! Detta är ingen annons! Vill bara ha hjälp på vilka märken som kan fungera. Jag är på jakt efter ett fleecetäcke i storlek 135...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Sirap
·
Utrustning Jag känner bara till HW men de har inte direkt täcket jag söker så nu vill jag gärna ha hjälp! Följande önskas: * LÄTT täcke med...
2
Svar
23
· Visningar
3 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp